• Spelschema Skellefteå floorball cup

    FLORAHALLEN 1/5 Grupp A 10:00 - 10:40 Skellefteå IBK F11 (f2013) - FBC Moröbacke F10 (f 2014) 13:00-13:40 Gamla Stan IBK F10 (f2014) - Skellefteå IBK F11 (f2013) 15:00- 15:40 Clemensnäs IF F10 (f 2014)- Skellefteå IBK F11 (f 2013) BALDERHALLARNA 19:00-19:40 Skellefteå IBK F11 (f2013)- Skellefteå IBS F11 (f 2013) F-13 för 14 dagar sedan 2kommentarer
  • Arbetsschema + info Skellefteå Floorball Cup

    Hej Nu börjar pusselbitarna sakta falla på plats inför cupen. Vi kommer spela våra matcher under onsdag den 1maj (spelschema för detta kommer så snart vi vet) och vi kommer att arbeta under helgen den 4-5 maj. Skellefteå IBK som förening kommer i år att ha hand om Eddahallen. Vi har blivit tilldelade arbetspass på lördag den 4:e maj mellan 8-11 samt söndag den 5:e maj mellan 14-18 och dessa är fördelade enligt nedan. Vi ska vara där 15 min innan passets start för att hinna sätta oss in i uppgiften och uppdatera oss om läget, så därför lade jag in den kvarten nedan i schemat. Tjejerna får ju såklart vara med och jobba ifall de vill, men barnet måste representeras av vuxen som ni kanske förstår. Kan man inte arbeta sitt tilldelade pass är man själv ansvarig för att ordna en ersättare eller byta sitt pass. Att inte dyka upp på sitt arbetspass renderar, förutom att man sätter de andra som arbetar i dålig sits, i böter. Lördag 4/5 7.45-11 Eddahallen Sekretariat 1 (matchrapport liverapportering, musik): Holly Sek 2 protokoll/speaker: Lova Sek 3 klocka: Filippa Fika 1 (+baka) Evelina Fika 2 (+baka) Ester Filma: Nova Hallvärd (+baka): Ellis Söndag 5/5 13.45-18 Eddahallen Sekretariat 1 (matchrapport liverapportering/musik): Freya D Sek 2 protokoll/speaker: Agnes Sek 3 klocka: Sigrid Fika 1 (+baka) Freja R-M Fika 2 (+baka) Ida-Maria Filma: Alicia Hallvärd (+baka): Tyra Vi har i år tre personer i sekreteriatet då matcherna ska liverapporteras så den som sköter liverapportering sköter även musik. De som sköter fikat samt är hallvärd tar med tex en långpannekaka för försäljning. Det finns wifi i hallen och instruktioner om spellista på spotify kommer i manualen. Kommer även finnas manual för den som är speaker, så man behöver inte gå en kommentatorskurs på TV4 inför detta ;) De som har första passet ansvarar tillsammans för att få igång hallen, bygga sarg, starta upp fiket, se att allt är okej inför första matchen. De som arbetar sista passet ser till att stöka bort, plocka ner sargen. Hallen ska vara i bra skick innan man lämnar. Manualer inför varje "arbetsstation" kommer att skickas ut inom kort och där man utförligt kan läsa vad man ska göra. Dessa måste alla läsa innan så man har full förståelse för vad som ska göras. Tänk på att vi alla är cupens ansikte utåt och att vi vill att alla som spelar och besöker cupen ska tycka att det är kul och att vi har bra service :) Nu blev det galet mycket info men hör av er om det råder några oklarheter så ska jag svara så gott jag kan! /Bea F-13 för 14 dagar sedan 5kommentarer
  • Sista seriematchen och fortsatta träningar

    På söndag spelas sista seriematchen för denna säsong. Därefter tar vi träningsledigt under v 13 och v 14. Vi kommer sedan att träna enbart torsdagar från och med v 15 (11/4) framtill innebandycupen som sker som i fjol kring valborg/första maj. Vi har inte fått någon info ännu om denna cup men precis som i fjol så kommer vi tilldelas en del jobb som vi får hjälpas åt att utföra. Mer info kommer så fort vi vet mer! Vi kommer framgent även ha en lagavslutning, mer info kommer senare även om den /Ledarna F-13 22 mar 3kommentarer
  • Visa fler nyheter