• Snart dags för cup!

    Det är flera av våra ungdomslag som kommer att åka på cup i vår, vilket är jättekul. För alla er ordinarie ledare så har vi ju tidigare fått in utdrag ur belastningsregistret, men om ni till cupen har med andra vuxna som tar hand om/sover över med spelarna, så behöver vi få in utdrag från belastningsregistret även för dem. Du som ledare informerar och samlar in från respektive vuxen och skickar det vidare till Annelie för dokumentation. Utdraget begärs enkelt och kostnadsfritt via polisens hemsida och e-tjänster (gå inte på andra sidor som kräver betalning). Ledare 26 feb 0kommentarer
  • OBS OBS!!

    Hej! Detta meddelande har kommit från kommunen/bokningen!! Vänligen läs igenom och ta till er informationen. ****** Jag har fått veta att det fortfarande är så att man under vissa träningar och matcher ställer upp ytterdörrar genom att tillexempel lägga en matta emellan. Detta är inte tillåtet och kommer att debiteras om det fortsätter. Hallarna blir nerkylda och energiräkningen högre vilket så småningom även kan göra att hallhyran måste höjas igen. Nya skyltar med information är på väg ut till hallarna men vore jättebra om ni kan påminna alla ledare om det redan nu så att vi slipper debitera någon för detta. För att ställa upp dörrar med svarta kodlås är det tagg+kod X55, man låser även på samma sätt. Tänk på att de som ställer upp dörrarna även ansvarar för alla som släpps in i hallen under denna tid. De silvriga kodlåsen är det tagg+kod ** för att ställa upp och tagg+kod *0* för att låsa. Med vänlig hälsning/ Best regards Sara Arnestål Föreningskonsulent Bildningsförvaltningen Telefon: 0225-340 00 Ledare 14 feb 1kommentar
  • Boka in 20/4 i kalendern!

    För då välkomnas alla ledare till en gemensam trivsam säsongsavslutning med god mat och prat på Stället. Vi summerar den gångna säsongen och blickar fram mot en ny. Mer info kommer närmare, men skriv in i kalendern redan nu, för vi vill att just DU kommer! /Styrelsen Ledare 8 feb 0kommentarer
  • Visa fler nyheter