Vänerns Pärla 4-5/10
Vi har nu anmält 2 lag i P11-gruppen till Vänerns Pärla i Mariestad. Lagen kommer att delas in så jämnt vi kan. Fotbollssäsongen borde vara avklarad, så det ska inte krocka med några matcher. Upplägget på cupen är som följer: lördagen är matchdag där vi spelar ca 4-5 matcher per lag, inget slutspel. På söndagen kommer vi att ha 2 st träningspass, vet ej ännu vilka tider. Övernattning på närliggande skola. Kostnaden landar på 900:- / spelare. Här ingår mat, övernattning etc, alltså "All-inclusive". Betala enklast via Swish till Daniel, 0704 577 283. Kallelse kommer att skickas ut o där ber vi er svara så fort ni vet. Bindande anmälan. Respektera senaste svarsdatum, tack! Vi återkommer med mer info när det närmar sig. // Ledarna
P-11/12 Innebandy
5 jul
3kommentarer
Uppdaterad info inför Ironman 5/7
Här kommer en sista uppdatering inför morgondagen: Samling kl 09.00 för samtliga på grusparkeringen mitt emot Rosenlundsbadet (mot villaområdet). Ni kan köra hela vägen upp hit o parkera, då vägarna stängs av först 10.30. Camilla kommer här att gå igenom de sista detaljerna samt dela ut västar o dyl som behövs under dagen. Efter genomgång beger man sig till fots till sin position. Medtag regnkläder / paraply vid behov. Till sist en sista vädjan o önskan - vi saknar fortfarande 1 vuxen över 18 år till en av stationerna. Har vi någon vänlig själ som har möjlighet att hjälpa till, så vore det toppen. Kanske något syskon, vän eller släkting som finns tillgänglig. Vi behöver isf besked senast kl 17 idag, annars får vi lämna över en av våra stationer. Skriv under denna nyhet. Ett stort tack på förhand till er alla som gör en grym insats för laget! Stort lycka till imorgon!
P-11/12 Innebandy
4 jul
1kommentar
Bemanning samt info Ironman lör 5/7
Nedan viktig info från Camilla ang Ironman nu på lördag. Viktigt att samtliga deltagare läser igenom infon noggrant samt kollar var ni ska vara stationerade. Vi kommer även att skicka ut en kallelse för att säkerställa att alla anmälda verkligen kommer. ************************************************************************************************ Hej på er alla, Nu är snart dags att hjälpa till på Ironman sprint. I Excel-filen som finns under Dokument - Ironman har ni lite info samt var ni ska stå någonstans. (lättare att se via dator). VIKTIGT att alla tar ansvar och säkerställer omgående att man vet var man ska ta vägen. Jag kommer att vara på ett sista möte imorgon kväll (torsdag) för alla funktionäransvariga och kommer efter det att skicka ut sista infon. Det jag vill nu är att ni kollar era positioner så det är klart. Men som sagt jag kommer återkomma med mer info. // Camilla
P-11/12 Innebandy
2 jul
0kommentarer
Funktionärer Ironman 5/7
Som vi pratade om på föräldramötet ville vi gärna få in en fot på olika arrangemang kring Jönköping. Camilla har nu dragit i lite trådar o har fått napp. Vi kommer som lag att hjälpa till som funktionärer vid Ironman i Jönköping lördag 5/7 kl 10-14. Det kommer att ge rejält med klirr i lagkassan. Vi är medvetna om att det är semestertider, men vi hoppas o tror att vi kommer att lösa det ändå. Vi förväntar oss att både spelare o minst en förälder per spelare ställer upp på detta. Totalt behövs 20 vuxna. Camilla återkommer inom kort med mer info. Om ni redan nu vet att ni inte har möjlighet, skriv under denna nyhet senast torsdag 5/6. Annars räknar vi med att samtliga finns tillgängliga. // Ledarna
P-11/12 Innebandy
3 jun
25kommentarer
Hovslätt Camp 2025
Välkommen till Hovslätt Camp 2025! Hovslätts IK bjuder återigen in till Hovslätt Camp. Campen är öppen för alla oavsett klubbtillhörighet. Under campen ansvarar deltagaren för maten. Kylskåp och micro finns tillgängligt i hallen. Träningsgrupper delas primärt in efter ålder. Under campen kommer tränare och spelare från Hovslätt agera som ledare. Anmälan görs på länken nedan och betalning sker i samband med anmälan. Nytt för i år är att vi delar upp campen i två delar: – Flickor och pojkar födda 2014–2015: Datum: 11–12 augusti (måndag–tisdag) Kostnad: 350 kr (Swishas till 123 580 78 47 vid anmälan. Märk betalningen med Hovslätt Camp och spelarens namn.) – Flickor och pojkar födda 2011–2013: Datum: 13–15 augusti (onsdag–fredag) Kostnad: 500 kr (Swishas till 123 580 78 47 vid anmälan. Märk betalningen med Hovslätt Camp och spelarens namn.) Vi utlovar återigen många roliga aktiviteter, massor av innebandy och härliga dagar tillsammans! Tid: 09.30–14.30 varje dag Plats: Idrottshusets B-hall och Arenan Mat: Spelarna tar med egen mat Anmälan: Anmäl dig här! Vi ser fram emot att träffa dig i sommar! Vid frågor, kontakta: Stephan Knuthas Telefon: 070-944 83 09 E-post: stephan.knuthas@gmail.com
P-11/12 Innebandy
26 maj
0kommentarer
Visa fler nyheter