• Hkb loppis

    Den 12/4 arrangeras det loppis i hallen, vill vi ha ett lagbord för att tjäna pengar till vår lagkassa? Då behöver vi någon eller några som kan rodda och ta ansvar för detta, skriv i kommentarerna om ni är sugna. Att ha ett lagbord kostat inget, men vi kan behöva vara behjälpliga i kiosken. Senast den 31/3 behöver vi ta ett beslut om vi ska boka en plats. Med vänliga hälsningar Catrine och Linda F9 (födda 15/16) 15 mar 0kommentarer
  • Funktionärschema 15/3-25

    Laget ska samlas 10:00, matchen mot Hellton spelas i A-hallen. Kiosk, 9:45 - det är klart Lova och Ella Uppgifter; arbeta I kiosken med försäljning av kioskens utbud. Ta gärna med något fikabröd till försäljning. Hallvärd, 9:45 - det är klart Iris L Uppgifter; se till att allt flyter på, välkomna gästande lag och se till att de får omklädningsrum, svara på frågor från ledare och publik, städ och plock. Hallvärden ansvarar för ##schysstmatchmöte. Det innebär att man samlar ledare och domare 5min innan matchstart vid sekretariatet för att påminna att alla ska samarbeta för att matchen ska genomföras på ett schysst sätt. Sekretariatet, 9:45 - tills det är klart Iris F-S och Engla Uppgifter; ansvarar för matchklockan. Kan man inte ta sitt tilldelade pass får man lösa byte med någon annan förälder själv. Vi uppskattar om alla kan hjälpas åt när allt är slut att städa på läktarna och se över omklädningsrum. F9 (födda 15/16) 10 mar 1kommentar
  • Funktionärsschema 15/2-25

    Laget ska samlas 12.30, vi har gjort lite ändringar så alla matcher spelas i Deje sporthall, A-hallen. Match 1 - 13:30, HKB - Skåre Match 2 - 14:30, Skåre - Hammarö Match 3 - 15:30, HKB - Hammarö Kiosk, 13:00 - det är klart Dalia och Elise Uppgifter; arbeta I kiosken med försäljning av kioskens utbud. Ta gärna med något fikabröd till försäljning. Hallvärd, 12:30 - det är klart Amelie och Ella Uppgifter; se till att allt flyter på, välkomna gästande lag och se till att de får omklädningsrum, svara på frågor från ledare och publik, städ och plock. Hallvärden ansvarar för ##schysstmatchmöte. Det innebär att man samlar ledare och domare 5min innan matchstart vid sekretariatet för att påminna att alla ska samarbeta för att matchen ska genomföras på ett schysst sätt. Sekretariatet, 13 - tills det är klart Lilly och Iris L Uppgifter; ansvarar för matchklockan. Kan man inte ta sitt tilldelade pass får man lösa byte med någon annan förälder själv. Vi uppskattar om alla kan hjälpas åt när allt är slut att städa på läktarna och se över omklädningsrum även. F9 (födda 15/16) 12 feb 0kommentarer
  • Visa fler nyheter