Bingolottoförsäljning
Hej alla! Vi ska sälja bingolotter till uppesittarvällen samt julkalender, som ni redan ska ha fått information om via mail från klubben. Denna försäljning är det säljkrav på tre produkter/ spelande medlem, dessa går till klubben i helhet men säljer man mer än tre produkter går den fjärde och uppåt in på lagets egna kassa. Vi kommer endast att sälja enkellotter samt bingolottos julkalender, 100 kr/st. Då julkalendern måste förbeställas så sätter vi en sista beställningsdag till den 20/11. Möjligheten finns att köpa sig fri, kostnad 150 kr. Maila mig beställningen eller om ni vill köpa er fria SENAST den 20/11. m.stolth@hotmail.com Under dokument säsong 25/25 finns det en lista som man kan skriva ut och lägga på ex jobbet.
P 14/15 Handboll
5 nov
6kommentarer
Fritidskortet för barn mellan 8 och 16 år
Du som har barn mellan 8 och 16 år har möjlighet att betala fakturan för medlemsavgift och deltagaravgift i Vintrosa Idrottssällskap med Fritidskortet som är en statlig satsning för att få fler barn att delta i fritidsaktiviteter och idrott. Ansökan görs digitalt. Vårdnadshavare loggar in med e-legitimation på fritidskortet.se Vid ansökan söker man på föreningens namn: Vintrosa Idrottssällskap eller organisationsnummer: 875001-7983 Viktigt när du betalar med Fritidskortet! När du väljer att betala med Fritidskortet visas ett fritextfält - där måste du skriva barnets för och efternamn samt fakturanummer. Om namn och fakturanummer inte anges i fritextmeddelandet kan vi inte koppla betalningen till rätt barn och betalningen riskerar att inte blir registrerad. Resterande belopp som eventuellt kvarstår på fakturan betalas in som vanligt via den angivna betalningsinformationen på din faktura.
P 14/15 Handboll
27 okt
2kommentarer
Sysselschema 25/26
Hej Alla. Jag har gjort om schemat efter det vi kom överens om på föräldramötet. (1 kiosk, 1 sekretariat, 1 matchvärd samt 1 som bakar.) Schemat ligger under dokument 25/26 där det även kommer att komma rutiner/instruktioner för kiosk, sekretariat och matchvärd inom kort. Vi kommer även att ”ansvara” för kiosken på herrarnas hemmamatcher, schemat ligger på samma ställe som ovan. En match kommer krocka med grabbarnas hemmamatch, 22 nov, då kanske vi kan dela upp innehållet i kiosken. Lägger med matchtiderna om man vill åka in och kolla, en bra hejarklack tackas det inte nej till! Jag hoppas jag har fått till ett schema som funkar. Jag har försökt hållit mig till det schema som var ute innan men det kan ha blivit någon ändring. Men generellt så ska man ha fått 3 uppgifter tilldelat till sig. Man får byta arbetspass men det styr ni upp själva och kan ju skriva in det här på laget så att alla vet att bytet är gjort.
P 14/15 Handboll
16 okt
7kommentarer
Visa fler nyheter