• Terminsavslutning 8/4

    Hej på er! Nästa måndag tänkte vi ha terminsavslutning för p11. Det vore kul om så många i laget kan vara med men även föräldrar då vi tänkte lite spel laget mot föräldrarna, även syskon är välkomna att vara med! Så ta med gympaskor och klubba om ni har och kom för en kul avslutning. Kajsa P-11 1 apr 2019 0kommentarer
  • Ingen knatteliga 10/3

    Hej Det har blivit en miss i kalendern på något sätt och det är inte vi som har knatteliga utan p12. Vi vet inte riktigt varför deras tider har hamnat i vår kalender... Så det är inga matcher i helgen för våra killarnutan vi ses på träningen på måndag istället! Hälsningar Kajsa och Fredrik P-11 7 mar 2019 0kommentarer
  • Nya matcher i kalendern och föräldramöte

    Hej, Nu finns det några nya match-tillfällen inlagda i kalendern. Gå gärna in där och notera dessa snarast så att ni inte bokar in annat dessa dagar! 2 feb och 3 mars är borta-matcher och 9 feb är det vi som är värdar i Vänge sporthall. Jag tror det kan vara bra att vi håller ett föräldramöte innan matcherna och pratar ihop oss lite. Så efter träningen den 28 Jan stannar vi kvar i ca 30-45 minuter. Det är viktigt att alla föräldrar kommer så om ni inte kan komma då vill jag att ni meddelar mig snarast, gärna innan fredag, så jag kan se om vi måste välja en annan dag! Hälsningar Kajsa P-11 15 jan 2019 0kommentarer
  • Nu drar innebandysäsongen igång

    Hej, Måndag den 24/9 kl 17-18 drar första träningen igång för terminen. Vi kommer som tidigare att hålla till i Vänge sporthall och hoppas att alla gamla men även nya spelare är sugna på att träna med oss! Det har skett lite förändringar i faktureringsrutinen inom klubben och Hagunda IF kommer snart att övergå till automatisk fakturering av medlemsavgift och deltagaravgift för att förenkla administrationen och för att följa GDPR. Det betyder att man kommer få en faktura till sin e-post när det är dags att betala. I samband med detta kommer familjemedlemsskapet att försvinna och man får betala en medlemsavgift per barn istället. För att faktureringsrutinen ska fungera behöver vi i klubben säkerställa att vi har barnets namn, personnummer samt en e-postadress att skicka fakturan till. Vet ni redan nu med er att er son inte vill spela denna termin ber vi er meddela detta så att vi kan ta bort han från vårt lag och inte skickar en faktura till er i onödan. Skulle han sedan ändra sig och vill spela igen är detta inget problem utan då lägger vi lätt till han till laget igen. Hoppas vi ses på måndag! Hälsningar Kajsa P-11 18 sep 2018 0kommentarer
  • Hagunda avslutning 5/4

    Hej allihopa, Jag har fått detta meddelande ,se nedan, från Hagunda IF om avslutningen den 4/5. Är det någon som är intresserad av att delta så kan ni maila in till angivna adresser nedan. Jag kommer tyvärr inte att kunna delta och meddelar detta till Anders Öman så att dom kan ordna så att någon annan kan döma för eventuellt match mellan p11 och f11. Hälsningar Kajsa Hej allihop! På ledarträffen ikväll beslutades om detta upplägg på avslutningen den 4/5: Matcher mellan kl.17.30-19.00 Middag kl.19.00-19.40 Ledarmatch kl.19.40-20.00 Prisutdelning kl.20.10-20.30 (Plaketter till de yngsta lagen, men endast presentation och ära till de äldre lagen) Meddela Anders Öman om ert lag vill ha plaketter! När vi spelar matcher kommer indelningen att vara denna: Hall A: P11, P12, F11/12 (kör teknikbana och spelar lite match samt andra aktiviteter som ledarna tycker är lämpliga) Hall B: F03/04, P04, P05 Hall C: F05/06, P06, P07 Hall D: F07/08, P08, P09 Hall E: F07/08, F09/10, P10 Ledarna i de olika lagen är ansvariga för att styra upp spelordning och döma på respektive plan. Eftersom F07/08 är ganska många så får det laget dela upp sig på två och delta i både hall D och hall E. Eventuellt kan F05/06 skicka en femma till hall D också. Beroende på hur många som anmäler sig från de olika lagen kan det bli andra uppdelningar. Det är därför viktigt att vi får reda på hur många spelare som kommer från de olika lagen. Anmäl antalet spelare till andersoman@hotmail.com (Anders Öman) Anmäl antalet ledare som vill spela ledarmatchen till andersoman@hotmail.com Anmäl mat till djoten@hotmail.com (Gustav Göthberg) SENAST 25/4! Menyn finns nederst i mailet. Vi räknar med att bjuda alla ledare på maten, men ska först för säkerhets skull kolla igenom hur det ekonomiska resultatet för innebandysektionen ser ut Vi behöver hjälp att ställa iordning bord och stolar från ca kl.16.40 på fredagen. Meddela Anders Öman om någon från ert lag kan komma och hjälpa till! På ledarträffen tog vi även upp att alla lag ska lämna in sina matchställ till Nina Bergström. De lag som inte ska spela fler matcher denna säsong ska lämna in matchställen under avslutningen. Meny: Tacobuffé med taco kryddad köttfärs serveras med sallad, gurka, tomat, majs, riven ost, gräddfil, salsa, tortillabröd & nachochips. Vegetariskt alternativ: Tacobuffé med taco kryddad sojafärs serveras med sallad, gurka, tomat, majs, riven ost, gräddfil, salsa, tortillabröd & nachochips. Pannkakor med sylt & grädde (5 st pannkakor) Hämtas i kökets serveringslucka. Priser: Varmrätt vuxen, 95 kr Ungdom 12-15 år, 75 kr Barn upp till 12 år, 55 kr Pannkakor, 5 st pannkakor, 55 kr P-11 24 apr 2018 0kommentarer
  • Visa fler nyheter