• Bytardag 12/9 kl 17-20

    Hej på er! Nu har klubben planerat i en bytardag för oss, tisdagen 12 september 17,00-20,00 (vecka 37) i GripBar. Inlämningstider har vi i Gripbar: Vecka 35, torsdag 31/8 kl 18-20 Vecka 36, måndag 4/9 kl 18-20 samt onsdag 6/9 kl 18-20. Det är även möjligt att lämna på Kansliet vardagar, vecka 35-36, mellan klockan 8-11 (Observera att då gå in via Kansliet) Man lämnar in de saker man vill sälja under någon av tiderna ovan. Man sätter pris och märker upp sakerna på plats. Under bytardagen finns chans att fynda det som andra lämnat in. Vi tar emot all typ av bandyutrustning. F12 17 aug 2023 0kommentarer
  • Bytardag i september

    Hej! I mitten av september kommer det vara bytardag, ett tillfälle att både sälja och fynda bandysaker inför kommande säsong. Mer information om detta kommer i augusti. Vi vill också passa på att tipsa om att det även finns en medlemsgrupp köp/sälj på Facebook; ”Gripen Trollhättan BK köp och säljgrupp för medlemmar” https://www.facebook.com/groups/355052879076574/?ref=share_group_link F12 26 jun 2023 0kommentarer
  • Inför morgondagens avslutning

    Hej alla! Imorgon är det dags för avslutning. Jag hoppas att det kommer att bli en trevlig tillställning. Vi samlar ihop laget kl 9.45 utanför Hebe. När vi öppnar dörrarna går vi tillsammans in och sätter oss på tilldelad rad: F12 Rad 4 Vi drar igång avslutningsceremonin kl 10. Efter detta får alla ledare och spelare bulle och festis/kaffe utanför salongen. Avslutningen är för spelare och ledare, inte för föräldrar. Det är svårt att veta exakt hur lång tid det tar men det är bokat 10-12 på Hebe. Glöm inte att spelarna ska ha sina svarta träningströjor på sig. Har ni några funderinger, skriv här. Det kanske är flera som undrar samma sak. //Ledarna F12 1 apr 2023 0kommentarer
  • Sportdagar på Etage

    Lördag 1/4 kommer det att genomföras SPORTDAGAR på Etage där alla intäkter går till Gripen. Sportlotteriet och Etage anordnar SPORTDAGAR som är ett nytt marknadsföringsevent i syfte att marknadsföra lokal idrott och generera intäkter till klubbarna i regionen. Vi har då möjlighet att göra PR för Gripen, passar ju rätt bra nu när vi ligger kvar i Elitserien. På plats säljer vi helt ny version av Sportlotten som tagits fram tillsammans med butikerna och restaurangerna. Den nya lotten kommer endast att säljas under SPORTDAGAR och ger köpcentrumets besökare chansen att spara en massa pengar när de handlar. Utöver att de kan vinna fina vinster och stödja den lokala idrotten får lottköparen även ett generöst rabatthäfte som ger pengarna tillbaka på första köpet. Lottköparen sparar pengar, butikerna lockar nya kunder och idrottsklubbarna får intäkter. Det enda vi behöver göra är att finnas på plats mellan 11.00-15.00 med minst 15 personer införda enhetliga matchtröjor eller klubbdräkter. Jag och Lindha har tänkt ställa upp på detta från vårt lag, men det vore toppen om fler kan/vill hjälpa till denna dag. Finns det frivilliga får ni gärna skriva i kommentatorsfältet nedan. Alla bidrag hjälper föreningen! Bra möjlighet att få tag på unika rabatter också :) F12 22 mar 2023 4kommentarer
  • Gripens Gula tråden 2022/2023

    Hej, nu har klubben släppt en ny utgåva av Gripens gula tråden. Ni hittar den under dokuemnt här på laget eller via denna länk: https://www.laget.se/GripenF12/Document/Download/2038238/10330418 Ha en trevlig helg! F12 13 jan 2023 0kommentarer
  • Letar du ständigt efter barnens borttappade prylar?

    Letar du ständigt efter barnens borttappade prylar? Klisternamnlappar hjälper både föräldrar, ledare och barn att hålla koll på kläder och utrustning som lätt glöms kvar efter träningar eller på skolan. Perfekt för alla åldrar, från förskolan till åldersdomshemmet! Genom att köpa detta värdebevis stödjer du föreningen som behåller en del av försäljningspriset. Värdebevis koster 200 kr och finns att köpa i supportershopen under match och hos din ledare. Mer info på hittar du HÄR F12 14 dec 2022 0kommentarer
  • Fridacupen, info

    Uppdatering gällande Fridacupen! Vi har nu fått schemat för cupen och följande gäller: Joline, Nova, Lovis, Lia och Gabriella spelar i F13 och har samling kl 7:30 på lördag, vid Arena Vänersborg. Ingrid, Signe och Alice spelar i F11 och har samling kl 8:00 på lördag, vid Arena Vänersborg. Vi tar med tröjor, övrig utrustning packas med av tjejerna. Lunch och middag lör samt lunch sön ingår för alla tjejer men det kan behövas mellanmål så packa gärna med det, och då helst saker som mättar länge. Frukt och mackor typ. Har lagt till F13s schema som bild, det är uppdaterat lite sen det som kom i WhatsApp. Försöker lägga F11s som kommentar om det går. /Ledarna F12 9 nov 2022 0kommentarer
  • Information för säsongen

    Hej! Vi bestämde oss för att lägga ut föräldramötesinformationen här på laget.se istället. Har ni några frågor så är ni alltid välkomna att kontakta någon av oss ledare. kontaktuppgifter hittar ni under kontakt på vår lagetsida. Information om Poolspel och Cuper V45, lördag-söndag: Frida bandycup Vänersborg Vi har anmält F11 och F13 och kommer därför att dela på vårt lag vid detta tillfälle för att fylla upp platser i F11. Vi lånar in 5 st tjejer födda 2010 till F13-laget. V47, söndag 27/11 kl xx-xx: Poolspel Surte/Kareby V49, lördag 10/12 kl 11.30-16.00: Poolspel IFK Vänersborg V2, lördag 14/1 kl xx-xx: Poolspel Villa Lidköping V4, lördag 28/1 kl 11.20-16.00, Poolspel Västerstrand V6, lördag 11/2 kl 13.00-16.45, Poolspel Gripen Trollhättan BK V9, ev läger i Trollhättan V10, ev poolspel i Västerstrand söndag 12/3 kl 10.00-17.00 Det är viktigt att svara på de kallelser ni får. Det hjälper oss ledare att: • Planera upplägg på träningar • Planera för poolspel - Kan vi vara med? - Hur många spelare behöver vi låna in? - Från vilket lag borde vi låna in spelare? När svarstiden för kallelse gått ut är tiden slut. Vill man ändå vara med fast man inte har svarat ja så behöver ni kontakta ledare för att de om det finns plats över eftersom vi går vidare frågar andra spelare eller ställer in. Ha som regel att svara ja om man har för avsikt att vara med. För poolspel behöver vi ha svar senast onsdag kl 18. Föräldrauppgifter • Kioskbemanning för föräldrar, tid 17.00-21.30 ? 4 st fredag 4/11 - Föräldrar till: Ingrid, Jolin, Gabriella, Alice ? 2 st onsdag 28/12 - Föräldrar till: Lia, Nova ? 2 st torsdag 5/1 - Föräldrar till: Signe, Lovis • Hemmapoolspel lördag 11/2. Då behövs hjälp med allt möjligt runt om. Grillning, kiosk, planer, städning etc. Byt med varandra om ni inte kan tilldelad tid. Schemat finns även här: https://docs.google.com/spreadsheets/u/0/d/1DWTm2pFXNEu4LgXNH4XqtnGcKa2G_uUX/htmlview Spelaruppgifter • Maskot på A-lagsmatchmatch, F10 och F12 tillsammans, tid ca 18.15-19.30. Matchstart 19.00. Gäller på följande matcher: ? Fredag 4/11 ? Fredag 2/12 ? Fredag 13/1 Upplägget för maskotverksamheten är utskickad i Whatsappgruppen. Där kan tjejerna i förväg läsa på vad som gäller vid dessa tre tillfällen. •A-lagsmatcher där vi inte är maskotar tycker vi att det är kul om tjejerna vill gå. Det finns ofta ledare på plats ifall föräldrar inte vill följa med. Efter matchen kommer några spelare till Fan zone. Där får man signerade samlarkort av de spelare som kommer. Övrigt Det finns en köp och säljgrupp för bandyutrustning på FB som heter Gripen Trollhättan BK köp- och säljgrupp för medlemmar. Adress: https://www.facebook.com/groups/355052879076574/?ref=share Eventsport i Vänersbor är partner med föreningen och de säljer kläder med klubbtryck men även all bandyutrustning som man kan tänkas behöva. Medlemmar får 4%, ange i kassan att ni är medlemmar för att få ta del av rabatten. Länk till teamshop: https://www.eventsport.se/sv/team-shop/gripen-trollhattan-bk/ Allmänhetens söndagar 10-13 i A-hallen från v46. Bra om vi kan ha tjejer som träffas där och vill ha kul på is tillsammans. Skridskoslipning görs av Tobias och det passar bäst för honom på måndagar 17.45-18.15. Säg gärna till på någon träning innan eller i WhatsAppgruppen så vet Tobias att det finns behov. F12 31 okt 2022 1kommentar
  • Klubben söker personer till kioskgrupp

    Klubben eftersöker 3-4 personer som kan vara med Tina Axelsson i vår kioskgrupp. Att vara med i kioskgruppen innebär bland annat följande: Dagen innan match o Åka upp till köket för att ta fram korv och korvbröd från frysen för upptining. o Iordningställa varor som ska köras ut till kiosk nr 2 (och ev. nr 3). o Inventera den varma kiosken i hallen för att se till att alla varor som behövs finns på plats där. Matchdag o Dra fram vagn till kök som föräldrar i kiosk 2/3 kan använda för att köra ut varor. o Möt upp ansvariga föräldrar vid köket. o Se till så att föräldrar fördelas ut i kioskerna och vet vad de ska göra. o Vara behjälplig vid frågor under förberedande och under match, men inte vara aktivt delaktig i försäljning i kiosk. Det innebär att man kan titta på samtliga våra hemmamatcher utan att betala inträde. Är du intresserad, kontakta ungdomsledaransvarig Frida Högnert 0709-170730 eller granliden1@live.com F12 22 okt 2022 0kommentarer
  • Fridacupen 12-13 nov

    Hej alla! Här kommer informationen rörande Fridacupen i november. Cupen spelas i Arena Vänersborg helgen 12-13 november. Klubben står för lagets anmälningsavgift och utöver detta utgår en deltagaravgift på 500 kronor per spelare/ledare som vi själva får stå för. I deltagaravgiften ingår förutom att delta på cupen också lunch i arenan både lördag och söndag och även en middag på kvällen på lördagen. Deltagaravgiften swishas till Lindha (073-705 11 15). OBS! Pga kort varsel med deltagarlista måste vi har svar idag den 19 oktober. Ni anmäler som vanligt via aktiviteten i appen. Det är inte nödvändigt att swishen kommer idag bara jag kan skicka in laget. Mer info om cupen hittar ni här: https://www.cupmate.nu/cup/frida-bandycup Hoppas alla kan, och förlåt för sen info! /Ledarna F12 20 okt 2022 0kommentarer
  • Visa fler nyheter