• Träningsschemat upplaggt

    Hej! Äntligen är våra nya gräsklippare och kritrobot igång igen så nu är det snart full aktivitet på alla våra planer. Det är därför viktigt att målen flyttas undan så att robottarna kan göra sitt jobb. Träningsschmat ligger upplagt här på laget.se under Ungdomsledare - dokument. Vi har gjort några små justeringar men om ni inte haft kontakt med mig kring detta så berörs ni inte. Planerna är bokade utifrån detta. Respektera dagarna och tiderna som är inlagda då det kan förekomma andra aktiviteter på planen. Men även för våra aktivas föräldrar som planerar utifrån hur schemat är lagt. Er sluttid är den tid ni ska vara klara, undanplockade och ha lämnat planen. Och påminner om att materialet är till för alla lag, det är inte först till kvarn som gäller. Här behöver vi samsas om det som finns. En förändring för er som ska spela matcher på hemmaplan är att domartröjor och tillbehören nu finns i domarrummet på entrévåningen. Vi har sedan tidigare två pop-up tält som kan lånas med på matcher men nu finns även en 6-manna portabel avbytarbänk. Allt står inne vid tvättmaskinerna och bokas på kalenderbladet som sitter innanför dörren vid den gamla kiosken. Inne vid tvättmaskinerna finns även vår- och vinterjackor för lån om ni behöver. Men tänk på att dessa ska hängas tillbaka efter användning då de nyttjas av flera. Från den 6:e maj drar vi igång Boll & Lek för barn födda 2020 och 2021 och välkomnar några nya ledare vilket vi tycker är väldigt roligt. Stort lycka till med uppstarten av säsongen. Vi ses på IP! Ungdomsledare 26 apr 0kommentarer
  • Bollhämtare och kiosk under våren

    Hej på er! Nedan kommer schemat för lagen när de ska bemanna kiosk/matchvärdar/bollhämtare. P 18-19 samt F 18-19 har inga bollhämtare men bemannar kiosk och är matchvärdar. Varje lag förväntas ställa upp med 5-6 föräldrar samt 6 bollhämtare. Tiderna som anges är när ni bör vara på plats och då startar matchen en timme senare än angiven tid. Kan ni inte så byter ni med varandra. OBS!!! Alla lag har två tillfällen var. Lör 12/4 Herr 11.00, P 18-19 bemannar (ej bollhämtare) Lör 12/4 Dam 14.00, F18-19 bemannar (ej bollhämtare) Tis 22/4 Herr 17.45, P 11-13 bemannar Fre 25/4 Herr 17.45, P 14 bemannar Sön 27/4 Dam 13.00, F 12-13 bemannar Tis 29/4 Herr 17.45, P 15 bemannar Lör 10/5 Herr 11.00, P 16-17 bemannar Tis 13/5 Herr 18.00, P 11-13 bemannar Fre 16/5 Dam 18.00, F 15-16 bemannar Ons 28/5 Herr 18.00, P 14 bemannar Sön 1/6 Herr 11.00, P 18-19 (ej bollhämtare) Sön 8/6 Dam 13.00, F 18-19 (ej bollhämtare) Sön 15/6 Herr 11.00, P 15 bemannar Tors 19/6 Dam 18.00, F 12-14 bemannar Sön 29/6 Dam 13.00, F 15-16 bemannar Fre 4/7 Herr 18.00, P 16-17 bemannar Fre 11/7 Dam 18.00 vakant Väl mött /Josefin Svensson Ungdomsledare 5 apr 0kommentarer
  • Smått och gott u-sek

    Först och främst - stort tack för ert arbete under cupen! Som alltid dyker det upp utmaningar men ni har löst dem galant under vägen och våra gästande lag har varit nöjda! Vi kör en utvärdering på vårens första u-möte som ni ska få inbjudan till. Kommer att bli av efter sportlovet. Då ska vi även prata lite om resultatet från Klubbkollen som föreningen genomfört och resultatet av den enkät som spelare födda 2015-2009 fått utskickad till sig. Inför mötet tänk på att alla matchställ ska tvättas och ställas tillbaka på IP. Det är dags att byta väska och komma upp i storlek. Är det något som saknas för ni höra av er. Som ni kanske såg på u-seks sida på Facebook så har det försvunnit en bärbar högtalare för gymnastiken från vårt gemensamma och låsta förråd i hallen. Jättetråkigt och om det är någon som hört eller sett något säg till så vi kan få tillbaka den då den är en viktig del av deras verksamhet. Vi ska försöka dra igång ett nytt gäng i Boll & lek inom kort. Skulle behöva två ledare som kan vara med och hålla i det de två första tillfällena så att de kommer igång. Är du intresserad hör av dig till mig. Det är dags att börja rapportera för LOK-stöd, det innebär att ni behöver gå in och dubbelkolla så att närvaron från era träningar och matchern under hösten fram till nu är gjorda. Senast 20/2 behöver det vara klart. Det var allt för denna gång, vi ses och hörs snart! Hälsningar Mariette Ungdomsledare 10 feb 1kommentar
  • Visa fler nyheter