• Oddbollen

    Hej på er Nu har vi tänkt att åka till en riktigt rolig och bra övernattningscup i Uddevalla 1-3 aug. Cupen är 9 manna och det är slutspelscup dvs man går vidare till antingen A eller B slutspel. Vi behöver veta vilka som kan och vill åka med på denna cup. Lämna meddelande så snabbt som möjligt då vi behöver anmäla oss. Vi behöver vara minst 13 spelare och det hade varit roligt om så många som möjligt kan. Kostnaden just nu är 1500:-/person men vi har ställt frågan om ett stöd. Får återkomma med det. I pengarna ingår det övernattning i hårdförläggning, klassrum. Man får mat fre, lör och sön. Hade varit grymt roligt om många kan och att föräldrar är med och stöttar laget på plats. Perfekt semestertripp till Uddevalla. Med vänlig hälsning, Ledarna P 2011-2013 21 apr 2025 7kommentarer
  • Hemma match mot Vinberg

    Hej Imorgon Måndag har vi hemmamatch mot Vinberg. Matchstart 11.00 samling 10.00. Iyad Elis Wille Emil M Albin Elias Sigvard Damien Axel Edwin Kushtrim Melker Pablo P 2011-2013 20 apr 2025 0kommentarer
  • Återbud till träning mm

    Hej Många som inte kommer på träning utan att meddela, vi planerar träning efter hur många vi beräkna komma. Det är så att närvaro kommer ligga till grund för att spela och meddelar man dessutom inte frånvaro så kommer det påverka uttagningar. Frånvaro lämnar man minst 1 timme innan träningen börjar. Imorgon fredag tränar vi 9.30-11.00 och tanken är att spela 9 manna match hela träningen så vi hoppas så många som möjligt kan komma. P 2011-2013 17 apr 2025 1kommentar
  • Visa fler nyheter