• Nu börjar de ordinarie tiderna

    Hej From denna veckan så börjar vi träna enligt de ordinarie tiderna. Kalendern är uppdaterad så följ den. Torsdag 1 maj tränar vi 11-13 på konstgräset, röd dag och alla är lediga så vi passar på att träna tidigare. P 2011-2013 28 apr 2025 0kommentarer
  • Internmatch imorgon

    Hej Imorgon Lördag så tränar vi 11-13. Tanken är att spela internmatch 9 manna hela träningen så det vore bra om så många som möjligt kan komma. mvh P 2011-2013 25 apr 2025 1kommentar
  • Info Oddbollen

    Hej Superkul att många redan anmält sig till Oddbollen. Nu har vi garanterat lag och cupen blir av. Några saker: - Vi hoppas att föräldrar är med och stöttar laget och sitt barn. Boka boende redan nu för det börjar att bli full bokat i och omkring Udevalla. Dela gärna med er vart ni bokar så kan vi försöka bo på samma ställe :-)) - Vi funderar kring att sälja chips och/eller kakor för att dra in pengar till laget. Vi skulle vilja ha möjlighet att göra någon aktivitet i samband med cupen samt hyra 2 st minibussar. Det gör oxå att vi ev kan minska kostnaden per barn. - Det spelas 2 matcher Fre, 2 matcher Lör samt minst 1 på sön. Laget åker upp redan Tors Em/kväll. - Mer info gå in på: https://oddebollen.se Detta kommer bli superskoj för kidsen:-))) Mer info kommer P 2011-2013 22 apr 2025 2kommentarer
  • Visa fler nyheter