Vår 4.e och sista seriespelsmatch för denna säsong spelades hemma mot Skrea IF Gul. Stort Tack till alla som följt oss, och trevlig sommar, så ses vi i Augusti!
för 18 dagar sedan

Du måste logga in för att kommentera

Logga in