Vår 4.e och sista seriespelsmatch för denna säsong spelades hemma mot Skrea IF Gul.
Stort Tack till alla som följt oss, och trevlig sommar, så ses vi i Augusti!
för 18 dagar sedan
Du måste logga in för att kommentera
Logga in
Hemma mot Skrea IF Gul 8/6 2026
Vår 4.e och sista seriespelsmatch för denna säsong spelades hemma mot Skrea IF Gul.
Stort Tack till alla som följt oss, och trevlig sommar, så ses vi i Augusti!
för 18 dagar sedan
1 av 1
Kommentaren är rapporterad och kommer att granskas av sidans administratörer.