Game on
Så sjukt kul att säsongen till äntligen är här! Jag är ansvarig för sekretariatet i år och kommer att försöka närvara på alla hemmamatcher. Krockar det med jobb etc försöker jag ha så lång framförhållning som möjligt. Jag sköter musik och är speaker. Nytt för denna säsong är att det inte skrivs någon matchrapport på papper. – Allt ska skötas digitalt via dator, i realtid. Dator och inlogg kommer att finnas på plats. Jag visar hur och vad man gör. Sen behöver vi någon på klockan. Även där hjälper jag er in på rätt kurs. Det hela är enkelt och skoj när man provat ett par minuter. Och som sagt, jag finns där (förhoppningsvis) och har god erfarenhet ? Övrigt som sekretariatet ordnar är att det ska finnas två utvisningsstolar på varsin sida om sekretariatet. Se till att bollarna samlas ihop efter uppvärmning (detta kan med fördel ordnas av syskon mfl. med lite planering. I seket ska det även finnas ett gäng matchbollar. Som sagt, grymt kul att vi är i gång! Vid frågor, tveka inte att höra av er till mig: Tfn. 070 29 22 748 Mvh Benjamin Åkerlund
DamJun
9 sep
0kommentarer
Info September
Hej! Nu har vi dragit igång säsongen och det känns riktigt kul att vi börjar närma oss full trupp på träningarna! Första matchen i JAS spelas onsdag 10/9 kl 19.30 mot RIG. Innan dess hoppas vi få till ett föräldrarmöte. Vi har klart med följande bitar: Kassör - Erika Lind Sekansvarig- Benjamin Åkerlund Filmning av matcher- Hans Åberg IBIS matchrapportering-Nopphamat Åberg Vi behöver en fikaansvarig och gärna ett flertal i en försäljnings/jobbgrupp. Hör av er om ni känner att ni kan ställa upp på någon av dom bitarna. Eftersom jakt/ bärsäsongen är här så blir det en försäljning av plastpåsar (2, 3 och 5l). Vi tänker 10 förpackningar/spelare. Det ger oss en vinst på ca 10000kr. Hoppas det känns ok. Att köpa sig fri går bra till en summa på 750kr. Nya träningstider from nästa vecka, gäller september ut, kommer in i kalendern ikväll. Måndagar 17 , Onsdagar 19.45, Torsdagar 17.15. Samtliga på Balder. Mvh Jenny, Micke ,Kari och Anna
DamJun
28 aug
0kommentarer
Stort tack för ert engagemang vid möbelflytten på Balder
Hej allihop, Jag vill passa på att rikta ett stort tack till er som varit involverade i möbelflytten på Balder. Er insats har varit ovärderlig – stort tack för ert engagemang och fina samarbete. Bra jobbat – allas bidrag till lagkassan uppskattas! Jag vill också passa på att säga att det känns riktigt kul att innebandysäsongen är igång igen. Jag hoppas att ni känner samma glädje och motivation. Nu ser vi fram emot att komma igång ordentligt med träningarna och att få upp närvaron – det kommer göra stor skillnad både för spelet och gemenskapen. Hoppas alla har haft en fin sommar! Vi ses på Balder!
DamJun
10 aug
0kommentarer
Info augusti
Hej spelare och föräldrar! Vi drar igång innebandyträningarna i augusti med start tisdag v32 på Florahallen. From v 35 tränar vi på Balder men återkommer om dag och tid. Alla samlingstider och annan info kommer in i kalendern så fort vi fått tiderna bekräftade av kommunen. Första veckorna kommer vi att fokusera på det nya spelsystemet med allt vad det innebär. Vi kommer inte att skicka ut anmälningsutskick från "Laget" denna säsong utan räknar med att man kommer ifall man inte meddelar Jenny innan 14.00 samma dag. Vi kommer att ha ett föräldrarmöte under första halvan av augusti. Återkommer om tid och plats. Då kommer info om budget för säsongen, medlemsavgift, fördelning av ansvarsuppgifter som ännu ej är tillsatta och fri diskussion ang försäljningar. Till jobbet på Balder har vi nu 4/8 11 pers och 10/8 13 pers. Inte många som saknas, skriv gärna upp er om ni vet med er att ni kan. Ju fler vi är desto fortare går givetvis jobbet! Den 28/9 har Gamla Stan föreningsdag, då finns möjlighet att beställa nya kläder från Innebandykungen. Ha en fortsatt fin sommar!
DamJun
14 jul
0kommentarer
Visa fler nyheter