﻿<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?><rss version="2.0" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"><channel><category>laget.se</category><title>laget.se - Nyheter från Gånghester SK GSK/MIF P2016</title><atom:link href="http://www.laget.se:810/GSKMIFPF2016/Home/NewsRss" rel="self" type="application/rss+xml" /><link>https://www.laget.se/GSKMIFPF2016</link><description>Här hittar ni alltid de senaste nyheterna från oss samtidigt som det läggs upp på hemsidan</description><item><guid isPermaLink="false">47fe6907-14e3-eb68-5bb6-5e356da83734</guid><title>Sommaruppehåll</title><description>Hej allihopa! &lt;br&gt;&lt;br&gt;Nu är det två träningar kvar innan vi kommer köra ett litet sommaruppehåll. Så nästa måndag den 15:de juni blir sista träningen innan uppehållet och då kommer vi mest köra lite på skoj och ha en trevlig stund tillsammans med förhoppningsvis fint väder 😊 &lt;br&gt;&lt;br&gt;Sedan planerar vi att köra ingång igen med träningarna måndagen den 10 augusti. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Vi vill passa på att önska alla killarna och er föräldrar trevlig sommar och tacka för en väldigt rolig och utvecklande vår. Har varit så roligt att följa grabbarnas utveckling från 5-manna till 7-manna och alla killar har verkligen kämpat och jobbat bra på både matcher och träningar. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Trevlig sommar så hoppas vi att vi ser alla grabbarna till hösten igen 😃&lt;br&gt;&lt;br&gt;Mvh Ledarna&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;br&gt;&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-09 12:23&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/GSKMIFPF2016/News/8113028/Sommaruppehall</link><pubDate>Tue, 09 Jun 2026 10:23:11 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">3a8f4924-daf3-e519-9f9c-fd9d40ec17c1</guid><title>Match söndag 21/6</title><description>Hej :)&lt;br&gt;&lt;br&gt;Här kommer information om matchen söndagen den 21 juni. Matchen spelas hemma på Engvallen med start kl. 18. Laget samlas kl. 17.15. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Då det är hemmamatch så behövs kioskansvariga och matchvärd. Denna matchen är kioskansvariga Alvin H och Ludwig och matchvärd är Frank.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Som vanligt gäller att matchtröja fås på plats men grabbarna kommer i svarta shorts och strumpor. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Då det är sista matchen innan sommaruppehåll så vore det kul om de killar som inte spelar men ändå är hemma kommer och heja på sina lagkompisar 😃&lt;br&gt;&lt;br&gt;Nedan hittar ni laget.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Alvin H&lt;br&gt;Alvin Ö&lt;br&gt;Frank&lt;br&gt;Joel&lt;br&gt;Hjalmar&lt;br&gt;Ludwig&lt;br&gt;Olle&lt;br&gt;Vilgot&lt;br&gt;William&lt;br&gt;Wilmer&lt;br&gt;&lt;br&gt;Ledare: Oscar och David&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-07 11:23&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/GSKMIFPF2016/News/8111587/Match-sondag-21-6</link><pubDate>Sun, 07 Jun 2026 09:23:42 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">1e2548e0-d2ee-e6e2-a181-4bd784ed7b33</guid><title>Match onsdag 10/6</title><description>Hej :)&lt;br&gt;&lt;br&gt;Här kommer information om matchen nu på onsdag den 10 juni. Matchen spelas hemma på Engvallen med start kl. 19. Laget samlas kl. 18.15. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Då det är hemmamatch så behövs kioskansvariga och matchvärd. Denna matchen är kioskansvariga Liam A och Vinston och matchvärd är Arvid.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Som vanligt gäller att matchtröja fås på plats men grabbarna kommer i svarta shorts och strumpor. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Då det är hemmamatch så får självklart de killar som inte spelar gärna komma och heja på sina lagkompisar 😃&lt;br&gt;&lt;br&gt;Nedan hittar ni laget.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Agge &lt;br&gt;Alvin Ö&lt;br&gt;Arvid&lt;br&gt;Joel&lt;br&gt;Liam A &lt;br&gt;Liam C&lt;br&gt;Oscar&lt;br&gt;Sigge&lt;br&gt;Vinston&lt;br&gt;&lt;br&gt;Ledare: Jenny och Fredrik&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-06-07 11:22&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/GSKMIFPF2016/News/8111586/Match-onsdag-10-6</link><pubDate>Sun, 07 Jun 2026 09:22:12 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">269c2874-cdd5-806d-7cfb-64508d345bd3</guid><title>Matchinfo 5/6</title><description>
Godkväll :)

Här kommer information om båda matcherna nu på fredag den 5 juni. 

Vi har pratat med Svenljunga då det blev lite tajt för oss tränare att få ihop det till match kl.17 så även den matchen kommer börja kl.18.

Båda lagen samlas kl. 17.15 vid respektive plan. 

Som vanligt gäller att matchtröja fås på plats men grabbarna kommer i svarta shorts och strumpor. 

Nedan hittar ni lagen. Det kan dock bli förändringar vid sjukdomar, men då kontaktar vi er. 

Sparsör, Trollevi IP 
Agge
Alvin Ö
Arvid
Joel
Ludde
Olle
Vilgot
Vinston
Wille
Ev. 1 p2017

Ledare: Jenny och Oscar

Svenljunga, Högvalla IP
Frank
Liam C
Milton
Wilmer
Leon A
Oscar
Alexander T
Liam A
Karam
Kian

Ledare: Fredrik&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-31 20:54&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/GSKMIFPF2016/News/8107939/Matchinfo-5-6</link><pubDate>Sun, 31 May 2026 18:54:58 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">8be1cbac-bbdd-d73b-670c-5375fde3ffe0</guid><title>Maskotar på A-lagets hemmamatch 30/5</title><description>Godkväll :)

På A-lagets matcher hemma på Engvallen så har föreningen tre maskotar som är med laget. Det innerbär att tre killar ansluter till laget när de samlas och byter sedan om med laget till lagställ, är med på uppvärmning och hela vägen till förhoppningsvis segersången i omklädningsrummet. Vi har fått förfrågan om vi har tre stycken som skulle vilja vara med 30/5? Brukar vara uppskattat och spännande för killarna.

Om era killar är intresserad av detta så skriv en kommentar till detta inlägg. De tre första som skriver får delta. Senast på torsdag behöver klubben svar om det finns några intresserade. 

Mvh 
Ledarna&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-18 21:53&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/GSKMIFPF2016/News/8100579/Maskotar-pa-A-lagets-hemmamatch-30-5</link><pubDate>Mon, 18 May 2026 19:53:13 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">5c7e23b5-7308-6925-ac61-f9591ecb873a</guid><title>Matchen 24/5</title><description>Hej,

Här kommer även laget och lite information inför matchen den 24/5.

Deltagare:
Alvin Ö
Arvid 
Joel
Hjalmar
Liam C
Milton
Sigge
Vilgot
William 
Wilmer

Ledare:
David och Fredrik 

Matchen spelas kl. 16 hemma på Engvallen. Samling kl. 15.15. 

Matchvärd: Joel
Kioskansvariga: Vilgot och Wilmer


Grabbarna har som vanligt sina egna sockar och shorts och erhåller tröjor på plats. 

Mvh Ledarna
&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-11 21:36&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/GSKMIFPF2016/News/8095957/Matchen-24-5</link><pubDate>Mon, 11 May 2026 19:36:12 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">ec72978d-615c-e91a-c4c0-e6b7b437b90d</guid><title>Matchen 21/5</title><description>Hej,

Här kommer laget och lite information inför matchen den 21/5.

Deltagare:
Alvin H
August
Frank
Hjalmar
Liam A 
Olle
Oscar
Sigge
Vilgot
Vinston

Ledare:
David och Oscar

Matchen spelas kl. 18.15 på Idrottsparken C i Timmele. Samling kl. 17.30 på plats i Timmele. 


Grabbarna har som vanligt sina egna sockar och shorts och erhåller tröjor på plats. 

Mvh Ledarna
&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-11 21:32&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/GSKMIFPF2016/News/8095949/Matchen-21-5</link><pubDate>Mon, 11 May 2026 19:32:40 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">c871761e-bab5-5d85-d665-26164e755ff6</guid><title>Ingen träning på torsdag 14/5</title><description>Godkväll,

På torsdag är det ingen träning.

Men de killar som inte spelar match men ändå är hemma får mer än gärna komma och heja på sina lagkompisar. Matchen spelas på Engvallen kl. 19.

Mvh Ledarna &lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-11 20:13&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/GSKMIFPF2016/News/8095847/Ingen-traning-pa-torsdag-14-5</link><pubDate>Mon, 11 May 2026 18:13:31 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">324eaa3d-db8e-0473-0e5c-ee8e23a47617</guid><title>Matchen 14/5</title><description>Hej,

Här kommer även laget och lite information inför matchen den 14/5.

Deltagare:
Alvin Ö
Arvid S
August
Hjalmar
Leon A
Liam A
Liam C
Olle
Sigge
Vilgot


Ledare:
David och Oscar 

Matchen spelas kl. 19 hemma på Engvallen. Samling kl. 18.15. 
Matchvärd: Frank
Kioskansvariga: Milton och Oscar


Grabbarna har som vanligt sina egna sockar och shorts och erhåller tröjor på plats. 

Mvh Ledarna&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-04 12:22&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/GSKMIFPF2016/News/8090353/Matchen-14-5</link><pubDate>Mon, 04 May 2026 10:22:57 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">a29b9892-b5ea-3e63-1e43-dbc25fe1ab1a</guid><title>Matchen 10/5</title><description>Hej,

Här kommer laget och lite information inför matchen den 10/5.

Deltagare:
Frank
Joel
Liam A 
Liam C
Milton
Oscar
Wilmer
Vilgot
William
Vinston

Ledare:
Jenny och Fredrik

Matchen spelas kl. 14 hemma på Engvallen. Samling kl. 13.15. 
Matchvärd: Frank
Kioskansvariga: Milton och Oscar


Grabbarna har som vanligt sina egna sockar och shorts och erhåller tröjor på plats. 

Mvh Ledarna&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-05-04 12:21&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/GSKMIFPF2016/News/8090351/Matchen-10-5</link><pubDate>Mon, 04 May 2026 10:21:46 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">e8b6027b-3271-1e12-1fe5-bca326bfc197</guid><title>Matchen sön 3/5</title><description>Godkväll,

Här kommer laget och lite information inför söndagens match.

Deltagare:
Alvin H
Alvin Ö
Frank
Joel
Leon A
Liam A 
Olle
Sigge
Vilgot
William
Vinston

Ledare:
Jenny och Oscar

Matchen spelas kl. 15 i Dalstorp. 
Vi kör samling, och möjlighet till samåkning, vid klubbstugan i Gånghester. Avfärden därifrån går kl. 13.45 så se gärna till att vara där i tid. 

Grabbarna har som vanligt sina egna sockar och shorts och erhåller tröjor på plats. 

Mvh&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-04-28 21:52&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/GSKMIFPF2016/News/8086792/Matchen-son-3-5</link><pubDate>Tue, 28 Apr 2026 19:52:13 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">261c7bc0-e7a1-9eaf-e510-bc380479e320</guid><title>Seriespel maj</title><description>Hej allihopa,

Här kommer lite information om seriespelet för grabbarna nu under maj månad.

Följande dagar och tider har vi fått att något av lagen har match:

1/5 kl. 16 hemma mot Ulricehamn
(eventuellt kan denna match flyttas)
Anmälan kommer komma ut senast på fredag men med kort svarstid då matchen är redan nästa vecka. Om fler än 10 grabbar anmäler sig så kommer vi ta ut de 10 grabbar som har tränat mest under v. 15-17.


3/5? Vi kommer även ha match borta mot Dalstorp.
Exakt datum och tid för denna matchen har vi tyvärr inte fått än men anmälan kommer skickas ut så fort vi vet.



10/5 kl. 14 hemma mot Södra Ving/Rångedala/Äspered
14/5 kl. 19 hemma mot Tranemo

Anmälan för dessa två matcher kommer skickas ut runt den 26 april och laguttagningarna skickas ut runt den 3 maj. 



21/5 kl. 18.15 borta mot Hössna
24/5 kl. 16 hemma mot Ulricehamn

Anmälan till dessa matcher kommer skickas ut runt 3 maj och laguttagning kommer skickas ut runt 10 maj.

Då flera av matcherna tyvärr sammanfaller med långhelger och röda dagar så uppskattar vi om man anmäler till båda matcherna om man kan båda tillfällena. Och sen kikar vi på vilka som kan och träningsfrekvensen och skickar ut lagen till respektive match.

Eventuella ändringar kan komma att ske men sådana fall meddelar vi er så fort vi kan. Alla vårens och även höstens matcher som är klara ser ni även i lagets kalender.

Mvh Ledarna
&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-04-22 19:56&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/GSKMIFPF2016/News/8081924/Seriespel-maj</link><pubDate>Wed, 22 Apr 2026 17:56:24 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">a82165d9-97ad-95aa-f397-90c5617a0ce6</guid><title>Sammanställning föräldramöte</title><description>Godkväll,

Här kommer lite sammanfattning av föräldramötet för er som inte kunde delta. 

På laget.se under dokument finns GSK/MIF:s policydokument Målgång. Här står vad klubben strävar efter och vad som förväntas av ledare, föräldrar och spelare. 
Målet är att alla ska kunna delta och att verksamheten ska genomsyras av glädje och sammanhållning. Prata gärna med era barn kring det. 

Vi kommer sakta börja ställa lite större krav på grabbarna på träningarna. Men absolut inte på prestation utan på deltagande och att alla gör sitt bästa samt att man lyssnar. Man deltar på träningarna för att man vill utvecklas och ha roligt ihop med sina lagkompisar. 


Allademin:
Klubben erbjuder extra stimulansträningar för de spelare som är intresserade. Alla är välkomna oavsett nivå men det krävs att de är fokuserade och lyssnar vid dessa tillfällen. För dessa tillfällen får ni en inbjudan som är viktig att alla aktivt besvarar med ja eller nej kring deltagande.  Det erbjuds även målvaktsträning en gång i veckan om någon av grabbarna är intresserade. Prata sådana fall med oss tränare. 


Seriespel och träningar framöver
Vi kör på med träningar samma som nu ett tag till. Troligtvis runt slutet av april/början av maj går vi ner till gräsplanen och då tränar vi samma dagar men mellan 17-18.30. 

Vi kommer framöver att på torsdagar träna ihop med killarna från p2017. Detta för att bygga upp ett samarbete så vi kan hjälpas åt om det behövs vid matcher. 

Vi har inte fått några datum för seriespel än men så fort vi vet kommer vi lägga in det i kalendern. Vi har anmält ett lag till fullt seriespel (ca en match per vecka) och ett lag till halvt seriespel (match ungefär varannan vecka). 

Vilket lag man kommer spela i kommer att bero på träningsfrekvensen under veckorna före matchen. Målet är att ha med 10 killar till varje match för att försöka hålla att man kan spela en "halvlek" på en och samma position. 

Har ni några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av er :)

Mvh Ledarna 


&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-03-26 21:36&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/GSKMIFPF2016/News/8063970/Sammanstallning-foraldramote</link><pubDate>Thu, 26 Mar 2026 20:36:13 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">61894a13-c1d3-4dec-2356-28ca2f929c2d</guid><title>P17 behöver hjälp</title><description>Hej,

Tränarna från p2017 ringde och undrade om någon av killarna födda 2016 ev skulle vilja och kunna hjälpa dem och spela en match med dem i eftermiddag då de hade många sjuka. De hade en match runt kl. 16 och en runt kl. 18 (var främst 18 matchen som de inte fick ihop lag till). Om någon av er vill och kan så kontakta mig på 0737-421732 senast kl. 16 (men helst så fort som möjligt) så ordnar jag med kontakt till deras tränare. 

Mvh Jenny &lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-03-07 12:38&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/GSKMIFPF2016/News/8050937/P17-behover-hjalp</link><pubDate>Sat, 07 Mar 2026 11:38:58 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">528205bd-d02d-986b-a9ca-734e89ec3616</guid><title>Information och lag Rydahallen</title><description>Hej allihopa! 

Nästa söndag är det äntligen dags för lite matchspel i Rydahallen. Nedan kommer lite information om lagen och spelschema. Matcherna som spelas är 3*20 min. Och som vanligt så fås matchtröjor på plats men svarta sockar och shorts är bra om grabbarna kommer i. 

Då det är GSK/MIF som annordnar sammandraget så har vi fått två tider som vi ansvarar för att bemanna kiosken också. Mer information om detta ligger längst ner.

GSK/MIF Röd
Joel 
Olle
Liam A
Alvin H
Ossian
Vilgot
Arvid
Frank

Ledare: Jenny, Oscar och Joel

Samling: kl. 12.45
Matcher: 
13.20 mot Fristad Vit
16.00 mot Sjömarken

GSK/MIF Svart
Hjalmar 
Liam C
Leon 
Alvin Ö
Wilmer
William 
Oscar
Sigge

Ledare: David och Fredrik

Samling: kl 14
Matcher:
14.40 mot Dalsjöfors
17.20 mot Elfsborg svart

Då det är ganska långa matcher och spel 7 mot 7 så tänker vi att vi kommer försöka fylla ut med två grabbar från det andra laget i varje match. Så om ert barn vill och kan dubblera någon match så skulle vi uppskatta om ni meddelar Jenny det. Beroende på hur många som vill och kan så kommer vi fördela ut grabbarna på de 4 matcherna lagen spelar. 


Vi har fått att vi ska bemanna kiosken med minst 4 vuxna, varav en ska sköta grillen (ute). Tyvärr så sammanfaller båda tiderna med när lag röd spelar sina matcher. Men tänker att om alla hjälps åt så kan man förhoppningsvis turas om att gå iväg en stund och kika. Jag har skrivit barnets namn bakom den tid ni ska hjälpa till att bemanna. 

Tiderna är:
13-14.30 (Liam A, Alvin H, Ossian, Vilgot och Arvid) 
15.50-17.15 (Leon, Alvin Ö, Wilmer, William, Oscar och Sigge) 

Har ni några frågor är det bara att ni hör av er.

Mvh Ledarna

&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-02-28 13:34&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/GSKMIFPF2016/News/8046676/Information-och-lag-Rydahallen</link><pubDate>Sat, 28 Feb 2026 12:34:08 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">0289b97b-4b1f-44ee-68a7-bd549a3f49fb</guid><title>Elfsborg - Helsingborg (Fair-Play)</title><description>Hej&lt;br&gt;&lt;br&gt;Va kul att så många killar ville vara med på Elfsborgsmatchen imorgon!&lt;br&gt;Lägger till lite extra info!&lt;br&gt;Vi samlas 14:15 vid entrén som ligger vid Elfsborgs sportkontor/tennishallen.&lt;br&gt;En biljett till medföljande vuxen ingår per barn.&lt;br&gt;Man får låna tröja shorts och strumpor så man behöver fotbollsskor plus ev extra kläder (mössa, vantar,underställ). &lt;br&gt;Ingen synlig reklam får finnas på kläderna.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Med vänlig hälsning, Ledarna&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-02-21 22:13&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/GSKMIFPF2016/News/8042599/Elfsborg-Helsingborg--Fair-Play-</link><pubDate>Sat, 21 Feb 2026 21:13:55 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">e5e61387-875c-25b0-80ae-0de49147de33</guid><title>Fysträning imorgon 19/1</title><description>Hej!

Imorgon kör vi lite fys då Eton-arena fortfarande är stängd. Vi samlas på GSK som vanligt kl 17:00. Inga fotbollsskor denna gång, så skor att även kunna jogga i vore att föredra! 

Väl mött!
/Ledarna&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-01-18 17:22&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/GSKMIFPF2016/News/8023375/Fystraning-imorgon-19-1</link><pubDate>Sun, 18 Jan 2026 16:22:43 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">9cf69324-6f00-f549-5ed5-5270b2db7437</guid><title>Träning i morgon </title><description>Hej allihopa!

Vi fick precis mail att vi har tillgång till att träna i morgon (lördag) i Rångedalahallen mellan kl. 9-10. 
Vet att det är väldigt tajt inpå men jag och David kommer vara där för de killar som vill och kan. 

Lägger en aktivitet som ni gärna får anmäla dem till. 

Mvh 
Ledarna
&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-01-16 13:31&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/GSKMIFPF2016/News/8022378/Traning-i-morgon-</link><pubDate>Fri, 16 Jan 2026 12:31:57 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">6c5d9603-5524-2c0d-4e0f-8bb5afb7de02</guid><title>Träningar</title><description>Godkväll! 

Ursäkta dålig information men som ni alla förhoppningsvis förstått så har vi tyvärr inte fått tag på några träningstider för denna veckan. Men vi jobbar för fullt att lösa kommande veckor. 

På måndag tänker vi dock att vi kör på med träning ute den vanliga tiden. Och planen är att köra lite fysträning om vi fortfarande inte har tillgång till Etons plan. Vi återkommer närmare om plats. 

Och sedan hoppas vi kunna komma ut med mer information kring hur det blir framöver i början av nästa vecka. 

Trevlig helg! 
Ledarna&lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-01-15 20:26&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/GSKMIFPF2016/News/8022038/Traningar</link><pubDate>Thu, 15 Jan 2026 19:26:28 GMT</pubDate></item><item><guid isPermaLink="false">dc7dd422-ecd0-1640-45c6-6d32edd68f6d</guid><title>Träning i morgon i Rångedala</title><description>Hej allihopa! 

Hoppas ni alla haft en skön jul och en bra början på det nya året. 

Så roligt att vi fått så mycket snö och en riktig vinter. Enda tråkiga är att Eton Arena är avstängd pga snön så vi kommer inte kunna träna där just nu. 

Dock har vi ordnat en tid inomhus i Rångedala hallen i morgon kl.17 så vi hoppas många av killarna är taggade på lite träning igen. Blir lite övning inför lördagens cup i Svenljunga. 

Så får vi återkomma hur det ser ut med kommande träningar när vi vet lite mer. 

Mvh 
Ledarna &lt;br/&gt;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Publicerad: 2026-01-07 15:30&lt;/i&gt;</description><link>https://www.laget.se/GSKMIFPF2016/News/8016911/Traning-i-morgon-i-Rangedala</link><pubDate>Wed, 07 Jan 2026 14:30:35 GMT</pubDate></item></channel></rss>