• Tjäna pengar till lagkassan!

    Vi får även i år chansen att sälja Oriflame charity set, där 10 kr. går till Rosa bandet & 25 kr./påse till lagkassan. Perfekt som present inför farsdag den 11/11 eller en julklapp! Idag fredag så får varje spelare/familj 2 påsar (1 dam & 1 herr) som Alla ska sälja, ni får även ett beställningsformulär där ni kan ta upp mer beställningar. Vi har dock kort om tid och beställningarna ska göras senast Torsdag 8/11 via SMS till Mitha (Amandas mamma) Ni som inte kommer på träningen idag får era påsar på onsdagens träningen. Vill ni ha dem tidigare så går det bra att hämta hos Mitha tel.nr. 070-640 30 52 (Rönnliden 15) under helgen. JAS 2 nov 2018 0kommentarer
  • Kiosk och Seketariat 2018-2019

    Har nu lagt ut ett schema över våra arbetsuppgifter under dokument. Kan ni inte på de datum vi satt upp får ni byta sinsemellan alternativt sälja era pass. Vi har sargvakt för a-lags match redan fredag 19/10 så kolla av listan direkt. Vill även nämna att vi ålagda av föreningen att varje familj skall sälja 2st Bingolottskalendrar, samt 5st Bingolotter till uppesittarkvällen. Detta missade vi att informera om på föräldramötet igår. JAS 13 okt 2018 9kommentarer
  • Föräldramöte fredag 12/10 kl.17.45

    Säsongen har nu rivstartat och vi kände att vi behöver ha ett föräldramöte så snart som möjligt! När: Fredag 12/10 kl.17.45 Lärcenter (direkt efter träningen) Hoppas så många som möjligt kan avvara en halvitmme av fredagskvällen! //Ledarna JAS 10 okt 2018 0kommentarer
  • Träning/Seriestart & medlemsavgift

    Vi har nu kört två fredagsträningar med god uppslutning. Från och med onsdag 3/10 så kör vi igång med träning även på onsdagar kl.17.30 - 18.30 i Grossbol. Första seriematchen har blivit framflyttad en vecka och är redan nästa Söndag 7/10 mot Degerfors borta. För att man ska kunna få vara med och spela matcher så måste medlems- & licensavgift vara betald och inregistrerad. Ni som inte har betalat bör göra detta senast måndag 1/10 för att det ska finnas chans att registreringen ska bli klar innan nästa helg. Alla ska ha fått en faktura via mail, är det några problem så hör ni av er till någon av oss ledare! //Ledarna JAS 29 sep 2018 2kommentarer
  • Uppstart Säsongen 2018/2019

    Nu börjar det snart bli dags att dra igång innebandysäsongen 2018/2019. Föregående säsongen så gjorde tjejerna en enormt stor utveckling & hade en väldigt fin gemenskap. Vi hoppas naturligtvis att alla tjejer som var med föregående säsong kommer fortsätta även i år! Vi kommer att träna fredagar kl.16.30 - 17.45 i Lärcenter med start 21/9. När fotbollssäsongen tagit slut så drar vi igång och tränar även onsdagar kl.17.30-18.30 i Grossbolshallen. Alla seriematcher & träningstider är upplagda i kalendern & första matchen är redan den 13 oktober. P.s återkommer om datum för föräldramöte lite längre fram. //Ledarna JAS 5 sep 2018 10kommentarer
  • Info Hammaröcupen Lördag 14/4 + Träning Torsdag 16.30

    Kul att alla vill vara med och spela den avslutande cupen på Lördag. I och med att vi är så många som 19st. så kommer några att behöva stå över någon match. Alla kommer få spela minst 3st. matcher. Om ni vet med er att ni har någon annan aktivitet under dagen som ni behöver vara med på så kan ni skriva nedan så vet vi för planeringen. Spelschema 09.20 GS86-Hagfors , Hammarö Arena A 11.50 Skoghall Röd-GS86, Hammarö Arena B 15.10 GS86-Skoghall Blå, Hammarö Arena A 17.40 Munkfors-GS86, Hammarö Arena B Vi samlas på Lördag 14/4 kl.07.45 vid Lärcenter för samåkning. Att ta med: Träningsoverall + gympaskor för utomhus uppvärmning. Matsäck så man klarar en hel dag, ex. pastasallad mm. + innebandyutrustning!! Vi kör sista träningen för året nu på Torsdag i Grossbolshallen kl.16.30-17.30. Hoppas att så många som möjligt kan komma! //Ledarna JAS 10 apr 2018 11kommentarer
  • Info vecka 15 - Glad påsk!

    Innebandysäsongen förlängs med ytterliggare en träning och cup. Ingen träning nästa vecka (v.14). Nästa träning är torsdag 12/4 kl16.30-17.30 i Grossbolshallen. Info om Hammaröcupen Lördag 14/4 kommer senare. Trevlig påsk! //Ledarna JAS 29 mar 2018 2kommentarer
  • Information & intresse anmälan cup 14/4

    Sista seriematchen spelades igår mot Hertzöga. Vi har totalt under året spelat 18 matcher & utvecklingen på tjejerna har varit rolig att följa. Vi tränar denna vecka som vanlig måndag & torsdag. Intresseanmälan Hammaröcupen Lördag 14/4 Vi har varit lite fram och tillbaka när det gäller cuper i år. Men efter önskemål så går vi här ut med en intresseanmälan för en endags cup på Hammarö Lördagen den 14/4. Övriga lag är födda 06 med ett fåtal 07:or & spelar vanligtvis i Blå serie 2, dvs en nivå högre än oss. Alla som vill får vara med vi har ingen begränsning i antalet 06:or som får spela. Skulle vilja ha er anmälan senast skärtorsdag denna vecka för att veta om vi får ihop ett lag och kan anmäla oss! //Ledarna JAS 25 mar 2018 16kommentarer
  • Visa fler nyheter