• Avslutning nu på onsdag! (20/3)

    Säsongens sista träning kommer att äga rum nu på onsdag under ordinarie träningstid 17.30-18.30 i Lärcenter. Vi kommer att arrangera lite tävlingar med barnen och sen avsluta med matchspel där även ni föräldrar är inbjudna att deltaga. Träningen avslutas sedan med festis, godis och diplomutdelning. Detta blir min sista träning för barnen födda 2015. Dessa kommer nästa år att bli U9 med andra ledare. Föräldrar och aktiva födda 2015 kommer så småningom att överföras till U9-sektionen på laget.se med nya ledare och andra moderatorer. Hur nästa säsong kommer att se ut för spelarna födda 2016 vet vi ännu inte. Jag hoppas kunna fortsätta som ledare men det beror på vilka tider vi tilldelas och om mina då avslutade studier ger jobb på ett avstånd som tillåter mig att deltaga under dessa tider. Troligtvis kommer träningsgruppen att utgöras av barn födda 2016-2017. Så fort vi vet vilka ledare som är tillgängliga, hur lagindelningarna kommer att se ut och hur kommande säsongs matcher spelas så kommer detta meddelas här på laget.se. Så håll utkik under sommaren för löpande info. För övriga frågor så nås jag som vanligt på mobilen. Ses på onsdag! / M.K U-8 18 mar 1kommentar
  • Lagindelning, hålltider och annan info inför Inelko-Cup

    Hej! Inelko Cup närmar sig och vi har många anmälningar, jättekul! Vi kör samling 8:30 i lärcenter. Forshaga 1: Ossian Emanuel Ville Liam Hjalmar.M David Milton Ledare: Ebba Forshaga 2: Hjalmar.K Hjalmar T-R Sixten Karin Eije Isak Valle Ledare: Kruse Macher Foshaga 1 9:15 Hammarö Plan B 10:00 K-Hamn Plan B 11:00 Bruks Plan B 13:30 Säffle Plan B 14:30 Bruks 2 Plan A Matcher Forshaga 2: 9:30 Bruks Plan B 10:15 Hammarö Plan B 12:30 Säffle Plan B 14:00 Bruks 2 Plan B 14:30 K-Hamn Plan C Vi äter lunch i Lärcenter och maten ingår i anmälningsavgiften. Forshaga 1 har lunch klockan 12:00 Forshaga 2 har lunch klockan 11:00 Frågor och funderingar lämnar ni i kommentarsfältet så ska jag svara efter bästa förmåga. Ses på lördag! U-8 17 mar 0kommentarer
  • Viktig information om Inelko Cup

    Hej! Här kommer lite blandad men viktig information om Inelko-Cup. Det är mycket viktigt att ni, vars barn ska vara med, anmäler detta till mig och betalar detta snarast om inte detta redan gjorts. I samband med betalning och anmälan skall också behov av specialkost rapporteras, exempelvis vid allergier eller liknande. Vi behöver också 8 stycken funktionärer för dagen. Passen ser ut på följande vis; Kiosk 8:00 - 11.45 Kiosk 11:30 - 15.15 Jag vill att två stycken står i kiosken i ungefär ett tvåtimmarsskift och att det avlösande paret påbörjar sitt skift några minuter innan det föregående kliver av sitt pass för briefing och instruktioner. Anmälan om att bemanna kiosken görs direkt till mig på 070-797 6311 eller som kommentar till detta inlägg. Ni får gärna anmäla detta skyndsamt så ska jag knåpa ihop ett kioskschema. Får vi inte ihop rätt antal funktionärer kommer passen att bli längre än 2 timmar, alternativt att vi får ha enmansbemannad kiosk vissa tider. I samband med Inelko-Cup så arrangeras också ett lotteri. För varje deltagande spelare skall ett inköpt föremål till ett värde av cirka 50 kronor tas med till lotteriet. Kanske ett paket kaffe, godis eller någon billig leksak? Spelschema och matcher: Då jag ännu inväntar/hoppas på fler anmälningar så avvaktar jag något med lagindelning och därtill aktuell samlings och lunchtid. Ungefärlig tid för samling kommer att vara cirka 8:00-8:30 och sista matchen spelas klockan 14:30. Matchkläder erbjuder klubben men vi kan inte garantera rätt storlek på alla shorts så dessa medtages individuellt(om möjligt vita). Dubbleringsspel kommer undvikas så långt som möjligt då dagen är lång med många matcher. Det är också högst troligt att alla spelare kommer att få prova på rollen som målvakt under dagen. Jag återkommer inom kort med mer info om dagen. Fram till dess så får ni anmäla er till kioskpassen! / M.Kruse U-8 13 mar 6kommentarer
  • Visa fler nyheter