• Arbetsplanering Flodala cup 5e maj

    Hej, På följande länk finns en excel med våra tilldelade arbetspass under Flodala Cup. Planering Jag vill att ni går in där och fyller i namn och telefonnummer på den förälder som kommer vara på plats. Eftersom alla passen har samma tid 16-19 så kan det vara svårt att byta bort sin tid men meddela mig på jonas.udehn@gmail.com om ni absolut inte kan hjälpa till den tiden på söndagen så ska vi se om det går att hitta en uppgift tidigare på dagen eller under lörgagens cup. (Flodala cup arrangeras av Pojkar 12-16 och Flickor 12-16 under både lördag och söndag 4-5 maj) I dagsläget är två arbetspass markerade som reserv, vi behöver också vara på plats för att hoppa in om någon bilr sjuk eller hjälpa till med inplockning av utrustning städ och annat som kan uppstå. Vänligen Jonas P-15 för 10 dagar sedan 8kommentarer
  • Viktig information (delvis repetition)

    Här kommer lite blandad viktig information. Det allra mesta här har kommunicerats tidigare i nyheter och/eller föräldramötet, men eftersom vi får många frågor så repeterar vi. 1. Träningstider Från och med vecka 18 (troligen) kommer vi gå över till sommarschema för alla lagen på Flodala. För vår del betyder det att vi behåller träningen på söndagar men kommer byta från onsdagar till torsdagar. Anledningen till det är att enligt förbundets matchplanering skulle våra matcher legat på onsdagar. I praktiken blev det inte så men det var den information vi hade när planplaneringen gjordes för hela klubben. 2. Matcher Vi har delat upp laget i 3 lag: Lag 1, lag 2 och lag 3. De är inte nivåindelade utan förhoppningen är att de är jämnstarka och med ungefär lika många målvaktsintresserade. Till varje match kallar vi 9 spelare (vi kallar dessa ordinarie). Det betyder att varje match kommer några spelare inte att bli kallade. Anledningen till att vi inte har fler lag är att vi inte kunde garantera att fylla 4 lag. Ett par dagar innan match stänger anmälan. Då kommer vi kalla ytterligare spelare för att fylla upp till 9 spelare (vi kallar dessa för extraspelare). Till nästa match kallar vi i första hand de som inte fick spela senast och de som var "extraspelare" och sedan fyller vi på med en del av de som var "ordinarie". Tanken är att alla ska få möjlighet att spela lika många matcher. 3. Floda Boif-dagen Fotbollens dag blir Floda Boif-dagen! Vår egna gemensamma dag för hela föreningen där vi samlar ledare, spelare, funktionsgrupper, föräldrar, syskon och mor-/farföräldrar. Det är det enda tillfället som vi alla kan träffas tillsammans nere på Flodala och njuta av barnens fotbollsglädje och ge dom ytterligare ett härligt minne att bära med sig. 6 JUNI, samling 10:00 Anmälan här: https://forms.gle/qFoppvBgdvAxE8dL7 4. Tölö-cupen Vi börjar få slut på pengar i lagkassan då det kostar en del att delta på cuper, så vi känner att vi måste sätta en avgift för att delta i Tölö-cupen på 75 kr. Swisha till lagkassan på 123 522 06 94 och ange vilket barn du betalar för. Vi vill passa på att undersöka om det finns någon förälder intresserad av att dra i någon form av försäljning för att dra in pengar till lagkassan. T ex newbody eller kakor eller något annat. 5. Matchtställ Matchställen är för match. Man får inte träna i dem. Nästan alla har fått ut sina matchställ. Jag har dock ett par shorts och strumpor mer än beräknat i väskan så du som vet med dig att du bara hämtat en tröja hör av dig till mig. mvh Ledarna P-15 för 11 dagar sedan 0kommentarer
  • Snart dags för vårens kioskvecka

    Hej fotbollsförälder! Under vecka 21, 20-26 maj har vi i P-15 ansvar för kiosken. Jag kommer i början av vecka 19 skicka ut ett schema med tider för de pass ni får ansvar för. (Vågar inte göra det redan nu för alla matchtider är inte inlagda i klubbens kalender). Om ni har önskemål om dagar ni vill, eller absolut inte kan stå i kiosken så får ni gärna skicka dem till mig på jonas.udehn@gmail.com så skall jag försöka trolla ihop ett schema som passar. Annars går det såklart bra att byta tider sinsemellan om den ni får tilldelad inte passar. Mer info om detta kommer i samband med schemautskicket. Om ni har andra frågor om vad det innebär att stå i kiosken så är det bara att maila, kommentera på inlägget eller haffa mig på någon träning. Vänligen Jonas Udéhn, kioskansvarig P-15 P-15 för 12 dagar sedan 0kommentarer
  • Visa fler nyheter