• Info om lägret 10-11 maj - Anmäl er i tid!

    Som alla längtat. Äntligen så ska vi genomföra vårt första övernattningsläger i vår egna "hemmaborg", Bergavallen. Lägrets syfte är att stärka lagsammanhållning, skapa idrottsminnen inför framtiden och framförallt ha riktigt kul. Program/tider: Lö 10 maj. 14:00, Samling och installering av madrasser, mm 14:30, genomgång av lägrets program och regler 15:00, Aktivitet 1 16:00-18:00, egen tid 18:00, middag (grillning av föräldrar) 19:00, Aktivitet 2 20:00-21:30, Film & mys 22:00, Spökvandring + korvgrillning 23:00, släcker Söndag, 11 maj xx:xx Frukost 09:00-10:00, Städning 10:00, Avslut Packlista: Madrass, sovsäck, kudde (allt du behöver för att sova) Pyamas och gosedjur Mysdress (något skönt under film & mys) Kläder och skor efter väder (mycket av tiden kommer vi vara ute) Godis och dryck En liten sak som beskriver dig (ex. en låtsasspindel eftersom du ÄLSKAR spindlar) Föräldraengagemang: Vi vill att alla flickor är med på lägret. Klarar de inte sova borta så är ser vi gärna att de är med på programmet i övrigt. För att få detta att bli så bra som vi hoppas, då behöver vi er hjälp. Kan du/ni vara med på hela lägret så välkomnas det med 100%. Kan du vara med på delar av lägret så är det också jättebra. Vår tanke är att sovsalen (källaren) är enbart för tjejer och mammor efter 23:00. Åsa och Klara sover där, förhoppningsvis flera mammor. Jörgen och Tomek sover någonstans på anläggningen... Specifika uppgifter vi behöver hjälp med är; - Middag (grillning) - Spökpromenaden där vi avslutar med korvgrillning - Frukost Camilla Andersson (mamma till Wilma och Alice) och Helen Björklund (mamma till Siri) samordnar er föräldrar... Johan Niklasson (Signes pappa tillika ordförande i föreningen) ordnar med inköpet av varor till middag, korvgrillning och frukost. Stort tack till Camilla, Helen och Johan som redan nu kliver fram och hjälper till. Kostnad och anmälan: Lägret kostar 100 kr för respektive spelare. Pengar som går rakt in i lagkassan. Ingen kostnad för engagerade föräldrar som är på plats) Avgiften swishas till 123 652 05 48 (vårt lagkonto) Anmälan ska göras senast den 5 maj. Anmälan gör du i utskicket som är anmälningsbart. OBS: Anmäl även föräldrar om de planerar vara med eller inte. F14/17 13 apr 0kommentarer
  • Visa fler nyheter