Uppdaterat schema Tuvecupen
        Tjena killar,  Schemat i förra nyhetsbrevet har blivit lite utdaterat. Det som finns på anslagstavlan gäller. Det är detta:  Sekretariatet får vara beredda att hoppa in som domare vid behov.  Grupp 1, kl 7:00-11:00. Ansvarig: Henke Sekretariat: Adde, Erik Domare: Filip J, Holmberg, Max, Robin, Nils S, Kasper, Danyar  Grupp 2, kl 10:45-15:00. Ansvarig: Fredrik Sekretariat: Måns, Hugo Domare: Fille, Jordan, Elias  Grupp 3, kl 14:45- ca 18 (tills det är slut). Ansvarig: Johan Sekretariat: Hannes, Texas Domare: Abdi, Elliot, Totte, Lukas, Joel  Instruktion sekretariat: Funktionärer anmäler sig i sekretariatet. Sekretariat ringer upp dom som inte dyker upp. Sekretariatet placeras på gräsytan framför bommen vid parkeringen (hämtas i juniorstugan plan 2 tillsammans med priser och spelscheman mm). Grupp 1 ställer ut tält och bord (tält och bord finns i förråd utanför juniorstugan). Serkritariatet tar emot anmälningar när lag anländer och bockar av dom i lista samt delar ut påse med medaljer till dom. Ringer lag som inte dykt upp. Lag får priser när dom anländer (Ingen prisutdelning vid avslut)			 Grupp 3 ställer in i förrådet.  Instruktion domare Barnen spelar 5v5 (8-9 år) och liten 7v7 (10 år). Matcher 5v5 är 1x20 min, 7v7 är 1x25 min, 5 min paus mellan alla matcher. Domarna ska ha gått igenom på förhand vilka regler som gäller för 5v5 resp 7v7: https://www.gbgfotboll.se/4aeb70/globalassets/distrikt/goteborg/dokument/tavling/sa-spelar-vi-fotboll/sa-spelar-vi-5-mot-5.pdf https://www.gbgfotboll.se/4aeb78/globalassets/distrikt/goteborg/dokument/tavling/sa-spelar-vi-fotboll/sa-spelar-vi-7-mot-7.pdf Domarna ska skall vara klädda i gympaskor och träningsbyxor/shorts (det är alltså inte ok att komma i jeans och badtofflor). Pipor och tidtagarur finns på plats. Troligtvis finns domartröjor, men ta på er svart tröja om ni har. Det bjuds på burgare för er som jobbar.  /Tränarna
        
            
                Herrsenior
            
            
                
              29 apr