Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Uppsala BoIS F17
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Uppsala BoIS F17.
F17
Följ oss för uppdateringar
17-18 mars arrangerar vi Relita cup för fjärde gången och totalt blir vi 8 lag; Kalix, Ready från Oslo, Hammarby, Motala, Skirö, Villa, Surte Kareby och BOIS. Vi ska tillsammans besöka damfinalen på lördagen också. I första hand spelar 04-05 och kanske även någon inlånad 03:a från de äldre tjejerna men vi räknar med att även 06:orna får spela någon match.
Vi behöver lite hjälp i arrangemanget:
- Omklädningsrum - kontakt med vaktmästare mm om detta (Ronnie jar kontakter)
- Matchsekretariat
- Domare - helst damdomare via damdomarprojektet (Ronnie har kontakter)
- Kiosksamordning
- Fotografering och lite enklare filmning
- Enklare programblad
Skriv i kommentarsfältet vad ni kan bidra med så vi får ihop en kanoncup igen.
Tack
Jag sitter gärna i sekretariatet men kan behöva en uppfräschning sen i fjol...
RapporteraRapportera
Jag sitter jätte gärna i sekretariatet
RapporteraRapportera
Ann har erbjudit sig att ordna med programbladet i år igen! Kan också agera fotograf.
RapporteraRapportera
Det blir jättebra det här. Gillar speciellt att Andreas inte bara gärna vill sitta i sekretariatet utan JÄTTEGÄRNA :) Gott nytt år på er
RapporteraRapportera
Vi kan hjälpa till med kiosken på söndag (har biljetter till SM-finalerna på lördag).
RapporteraRapportera
Tack för er hjälp. Så som det ser ut behövs en ansvarig för omklädningsrum. Denne behövs rätt omgående. Jennie och Andreas klarar nog inte secket ensamma. Helena kan nog hjälpa till men 3 till vore bra så vi kan ta lite kortare pass. Jag ska försöka få F17-tjejerna att dra ett stort lass i kiosken så de kan spara pengar till World cup men 04.orna är ju F17 nästa år så det vore bra att få några till (föräldrar) där också.
RapporteraRapportera
En omklädningsrumskoordinator (vilken titel) bör väl kunna vaskas fram lätt!!!
RapporteraRapportera
Eftersom ingen kioskhjälp behövs kan jag hjälpa till med omklädningsrum, men endast på söndagen så vi behöver vara två. En som tar lördagen. Ronnie, hade du någon kontakt?
RapporteraRapportera
Hej Eva, jo jag tror kioskhjälp kommer att behövas. Omklädningsrum är bättre att något tar ett större grepp på. Mycket förarbete och sedan är lördagen viktigast.
RapporteraRapportera
Status just nu: Foto och program OK (Ann Q), sekretariat (OK Andreas B, Jennie, Jocke Jarstad + damlag), omklädingsrumskoordinator (OK Ola Korpås). Kiosken återstår. Dam och F17 kommer jobba på SM-finalerna så vi får räkna med att lösa det inom vårt lag. Eva Tydén har sagt ja till söndag. Vi behöver inte göra något stort av det men kaffe, fikabröd och kanske typ varma mackor. Från ca 14-20 lördag och 9-15 söndag. Då tjänar vi några tusenlappar till en cup eller liknande nästa år. Någon som kan tänka sig att samordna?
RapporteraRapportera
Hoppas alla kan ställa upp och göra något pass i kiosken...! Alla tjejer, som kan, kommer att vara med och spela i cupen!!
RapporteraRapportera
Jag kör sekretariatet.
RapporteraRapportera
Underlag för årets program efterfrågas. Vad finns klart?
RapporteraRapportera
Hej Ann, laguppställningar på väg inom kort. Du borde ha bilder från förra året. Du har fria händer att designa. Johan, kan du kolla vad våra tjejer ska ha för nummer. Vi har ju kanske inte tillräckligt många tröjor (WW) ?
RapporteraRapportera