• Premiärmatch på Maxilandia!

    På lördag är det dags för premiärmatch på Maxilandia. Matchen spelas mellan Kristianstads FF och Mjällby AIF med matchstart kl 13.00. Vi hoppas på bra väder och att många nyfikna ska komma dit för att se traktens bästa lag och vår nya fina idrottsplats. FIF kommer att sköta serveringen där det kommer att finnas grillad korv, kaffe, kakor och kanske även något annat sött. Välkomna! Herrar 1 feb 2011 0kommentarer
  • Dags för massage!

    Imorgon, onsdag 2/2, kommer Ulrika för att knåda de som behöver lite massage. Hon börjar kl. 18.00 och det är först till kvarn som gäller. / Ledarna Herrar 1 feb 2011 0kommentarer
  • Information !!

    Vi får säga grattis till Andre och Werner som har blivit pappor nu den senaste veckan. Damlaget har om några....nåja ca 15 år, 2 st nya spelare om de nu går i pappornas fotspår vill säga. I morgon onsdag kommer vi att ha en liten samling efter träningen där jag och Andreas kommer att informera er om lite tankar vi har inför den stundande säsongen. Vi har sett till så det bjuds på lite fika under mötet. OBS !!! Till helgen tränar vi INTE på lördag utan på SÖNDAG kl: 11,30-13,00 pga att Mjällby kommer för att spela på lördagen. Vill man så är det bara att titta ner för att se vårt allsvenska lag Mjällby spela. Herrar 1 feb 2011 0kommentarer
  • Tivolibadet

    På lördag 29/1 kommer vi att träna inne på tivolibadet istället för ute på Maxilandia. Den nya träningstiden kommer att vara kl 8,30 se nu till att vara där i tid !!! Tanken med att vi skall träna på tivolibadet är att ganska många känner sig tunga i benen och förhoppningsvis så kommer detta passet att se till så att benen blir lite lättare. Vi har så här långt in på säsongen kört ganska mycket fys o kondition så det är naturligt att man är trött i kroppen. Vi ses på lördag. Mange Herrar 27 jan 2011 0kommentarer
  • Massage

    Det finns önskemål från ganska många spelare att få massage någon gång då o då i samband med träning. Vi kommer att se till så det finns möjlighet att få detta varannan onsdag innan träningen startar. Detta kommer förmodligen att starta onsdagen 2/2 och sedan varannan onsdag. Det gäller att vara först till kvarn för att få tid !!! Herrar 24 jan 2011 0kommentarer
  • Visa fler nyheter