• Resultatet av graninsamlingen

    Hej! Det blev en hel del granar att samla in detta året, och den totala summan som går rakt in i tjejernas lagkassa är 9700kr! F13 /2011/13 20 jan 2023 1kommentar
  • Graninsamling

    Granupphämtningen på söndag är organiserad. Tack Tobias och Martin för att ni ställer upp med bil och släp samt körning för att hämta upp alla granar. Och tack till Niklas för att du styr upp upphämtningsområdena. Nu återstår att se hur mycket tjejernas lagkassa får in, spännande! Vi återkommer när det hela är sammanställt. F13 /2011/13 12 jan 2023 0kommentarer
  • Inför bjäre cup!

    Hej! Imorgon är det äntligen dags för Bjäre Cup! Vi samlas nere på Bjärevallen kl 8.45 (förslövs idrottsplats) för att byta om till matchkläder och sedan beger vi oss till båstad. Enligt spelschemat på nätet kommer tjejerna att spela fyra stycken matcher: 09.35 förslöv - västra karup 10.14 båstad - förslöv 11.19 hasko - förslöv 12.11 västra karup - förslöv Vi vill även rikta ett stort tack till er föräldrar och barn som hjälpte till att dela ut lapparna om graninsamlingen, alla områden är klara och anmälningarna börjar trilla in. Vi ses imorgon! F13 /2011/13 7 jan 2023 3kommentarer
  • Visa fler nyheter