• Cupen i Lilla Tjärby

    Nationaldagen Som vi pratade om på föräldramötet ska vi spela cup 6/6. Första matchen spelar vi 11.15 mot Laholms FK. Sen följer. 13.15 Knäreds IK 14.15 WRY Prisutdelning cirka 16.15 Det blir som man kan se en lång dag så tjejerna behöver ha med matsäck. Det finns även kiosk på plats om man istället vill handla sin mat/dryck. I anmälan kan man även anmäla om man har möjlighet att köra. Turneringen spelas i Lilla Tjärby som ligger strax utanför Laholm. Lilla Tjärby Idrottsplats F13 /2011/13 3 jun 2023 0kommentarer
  • Påminnelse om lotter

    Hej! Det är dags för sammanställning av de sålda lotterna. Summan för de lotter som ni har fått sålt swishas till 0733-408936 (Anna Lilja) märkt med barnets namn. Skulle inte alla lotter ha blivit sålda så kan ni ta med dessa och lämna på träningen imorgon! Önskar er en fortsatt trevlig vecka! F13 /2011/13 29 maj 2023 0kommentarer
  • Bollkallar!

    Hej! Vi har redan imorgon (fredag, 26/5) en a-lagsmatch att bemanna med 4 st bollkallar, entré och kiosk. Matchen startar 19.00, samling inför detta är 18.30 då entrén behöver bemannas. Intresset att bemanna var stort hos tjejerna och efter lottning blev bollkallar: Isabella, Anna, Maja och Malva Har någon av Isabellas föräldrar möjlighet att stå i entrén? Berörda får gärna kommentera nedanför om ni kan delta eller om vi behöver hitta ersättare! Tack på förhand F13 /2011/13 25 maj 2023 4kommentarer
  • Visa fler nyheter