Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om FC Gute Utveckling/U19
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från FC Gute Utveckling/U19.
Utveckling/U19
Följ oss för uppdateringar
Det går fort i hockey men även i futsal:) om ett dygn har vi redan klarat av matcherna i Herrjuniorer och börjar ladda till Herrsenior B som har sin första match 02:40
Nedan följer en sammanställning av de pass som vi bemannar, ni får gärna slå ett öga men jag hoppas att vi fått till allt rätt:
Fre 27/1-lör 28/1 - Ica Maxi Arena
Kl 00-04, 3 kiosk: Linda K(Edvin), Tino(Eric A), Jenny(Oliver B)
Kl 00-04 3 sekretariat: Micke(Emrik), Daniel(Hampus), Björn(Axel)
Kl 04-08, 3 kiosk: Maria H(Isak), Ulrika A(Oliver BA), Kattis(Olle)
Kl 04-08 3 sekretariat: Niklas(Erik F), Monika(Erik F), Jonas H(Samuel)
Lör 28/1-sön 29/1 - Ica Maxi Arena
Kl 00-04 3 kiosk: Madeleine(David S), Thomas(Caspian), Erika(Melwin)
Kl 00-04 3 sekretariat: Samuel(Allan), Ulrica(Hannes) + 1(Jessica(ordf) har fixat)
Kl 04-08 3 kiosk: Anna K(Ludvig), Anna Esso(Leon) + 1 (Jessica(ordf) har fixat)
Kl 04-08 3 sekretariat: Jens(Ludvig + 2 (Jessica(ordf) har fixat)
Söndag morgon 29/1 - Södervärnshallen
Kl 05-09 1 kiosk: Catrin (Mille)
Kl 05-09 1 sekretariat: Anders(Emil)
Nedan följer lite information från föreningen:
Dom flesta av er har varit med och bemannat cupen tidigare. För er som är nya så handlar det om två arbetsuppgifter som vi behöver mycket funktionärer till:
Kiosk/städ ansvar – innebär bygga kiosk och stänga igen dom, kioskförsäljning, påfyllning av varor, städ i hallarna dvs läktare, omklädningsrum och allmänna utrymmen, sophantering och källsortering. I kioskerna kommer vi även ha funktionärströjor, sjukväskor etc.
Sekretariat ansvar – innebär tidtagning, resultattavla, speaker som utser fairplay spelare och informerar om matchens sponsor. Ni som sitter i sekretariatet blir även ett informationscenter som spelare/lag kommer med laguppställningar, frågor, etc.
Som stöd till er funktionärer kommer vi ha Hallvärdar i samtliga hallar i Visby hela helgen. Hallvärdarna har ett övergripande ansvar och koll och stöttar er funktionärer. Vid byten av arbetspassen finns hallvärden där och presenterar sig.
Varje kiosk samt sekretariat kommer ha en pärm med all viktig information som ni behöver veta. Klokt är att ni kollar i den.
Fredag och lördag kväll/natt mellan kl 20-04 kommer vi bemanna med ordningsvakter tillsammans med hallvärden. Även polis och ungdomsgruppens ”Fältare” kommer cirkulera främst på Södervärn och Wisbygymnasiet (Säve).
Nu har vi fått in bemanningslistor från alla lag. Det är väldigt viktigt att ni kommer i tid. Önskvärt är 15 minuter innan tilldelad tid för genomgång av arbetsuppgifterna samt överlämning. Sittande sekretariat och funktionärer i kioskerna lär upp nästa gäng osv.
På söndag den 29/1 avslutas spel tidigare på Södervärn och Wisbygymnasiet. Ni som har det sista passet, både kiosk och sekretariatfunktionärer, är med och plockar ner cupen i de två hallarna. Vi räknar med att ni stannar tills allting är klart. Ansvariga för cupen kommer att vara på plats och delegera och visa vad som behöver göras. Alla finaler flyttas över till Ica Maxi Arena som avslutas runt 20.00 på söndagskvällen.
Kaffe och te ingår under ert arbetspass. Övriga drycker och förtäring bekostas av er själva.
Tack för att ni ställer upp. Och vi lovar er att ni dessutom kommer ha det roligt.
Vi ses i helgen!
// Styrgruppen Destination Gotland Cup
FC Gute
Och från oss ledare stort tack till alla som bidrar denna helg från FC Gute U!
Vi ses i hallarna i helgen!
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera