• DM Pojkar 2009 2025/2026

    27 september - Tranemo (Idrottshallen och Gamla Idrottshallen) Spelschema Grupp 1 09:00 Tranemo IBK – Borås IBF Idrottshallen 10:00 Fagerhult Habo IB Ungdom – IBK Vänersborg Idrottshallen 11:15 Borås IBF – Fagerhult Habo IB Ungdom Idrottshallen 12:15 IBK Vänersborg – Tranemo IBK Idrottshallen 13:30 Borås IBF- IBK Vänersborg Idrottshallen 14:30 Tranemo IBK – Fagerhult Habo IB Ungdom Idrottshallen Semifinaler 16.00 och Final 17.30 Samling Sporthallen 07.45 för avresa. Åker man direkt ser man till att vara på plats senast 09.00. Skriv i kommentarsfältet om ni kan köra och antal lediga platser i bilen. Vi ser framemot en härlig innebandy-lördag på plats i Tranemo! Vi kommer gå till lokal pizzeria och äta lunch så skicka med lite pengar för lunch. P-10 24 sep 26kommentarer
  • Slutbetalning Oxdog cup

    Hej, Dags för slutbetalning på 1480kr per spelare. Swish till 0706-630689 märk betalningen med spelarens namn. Betalning sker senast 12/9. Nu ser vi framemot en härlig cup och grabbarna kommer bo på &Hotel i Linköping och få bästa möjliga uppladdning med boende, mat och sömn för att prestera maximalt i cupen. Vi ser framemot härliga dagar i Linköping och vi återkommer med avresetider mm när vi närmar oss cupen. Spelschema släpptes idag då ni kan se på cupens hemsida. /Ledarna - P10 P-10 5 sep 0kommentarer
  • Föräldrargrupp 25/26

    Det börjar dra ihop sig till en ny härlig innebandy säsong. Äntligen! Ska bli så kul o följa laget och grabbarnas fortsatta utveckling. Det är en del kringaktiviteter som behöver fixas med och som vi föräldrar så gärna hjälper till med. Inför förra säsongen startade vi upp en föräldragrupp för att hjälp oss att få en lite ökad tydlighet i vem som tar ansvar för vad.Vi tog fram ett enkelt dokument som stöd, se under dokument "Föräldragrupp -Så här gör vi säsong 24-25". Ett förslag är att vi fortsätter med föräldragruppen i samma anda som förra säsongen. Ok med alla eller någon som har annan ide hur vi kan tackla uppgifterna? Kolla gärna igenom dokumentet enligt ovan och ge feedback om vi ska justera något. Jag har också bett ledargruppen reflektera över förra säsongen och att ge feedback. I stora drag så är det följande ansvarsområden som vi som föräldrar har: • Sekretariat – Sköta sekretariatet vid varje hemma match • Kiosk – Sköta kiosken vid varje hemma match • Panta mera – Samordna vårt arbete med Panta mera • Tvätt schema – Skapa ett schema för vem som tvättar matchkläderna • Lag kassan – Sköter de finansiella transaktionerna och avge status rapport • Ungdomslags representant – Representerar vårt lag i FHIB:s ungdoms sektion • Försäljningar – Hitta och driva aktiviteter som genererar pengar till lagkassan • Matchvärd – Supportera domarna vid hemma matcher i Västgötaserien • Cup support – Supportera ledarrgruppen vid cuper. Vi är tre personer från förra året som kan tänka oss att fortsätta i föräldragruppen, Fredrik W, Sussane B och Hanna B. Vi behöver nog vara 5-6 personer i föräldragruppen som hjälps åt att hålla ihop ansvarsområdena och det behöver inte vara någon av oss som var med i föräldragruppen förra året, som är med i årets föräldragrupp. Tre konkreta frågor som det vore bra om varje spelares förälder/målsman återkommer med svar på: Ok att köra vidare med föräldragrupp i samma anda och format som förra året? Några justeringsförslag till vårt styrande dokument? Kan du tänka dig att engagera dig i föräldragruppen? P-10 21 aug 24kommentarer
  • Visa fler nyheter