• Arbetsuppgifter i STIGA 2018-2019

    Nu har vi fördelat de arbetsuppgifter vi har blivit tilldelade oss i STIGA Sports Arena denna säsong. Dokumentet med uppdrag hittar ni under Dokument i mappen Arbetsuppgifter 2018-2019 eller här. OBS! Skulle ett datum inte passa er så ansvar ni själva för bytet. Kom ihåg att meddela föräldragruppen att byte har skett. Till denna säsong har föreningen lagt samman vissa arbetsuppgifter denna säsong. Vi räknar med att killarna är med och hjälper till vid alla uppdrag. Detta är de olika arbetsuppgifterna: LED/Bannerbow (Herr) Antal: 4 familjer Samling: 2h innan match Ca 15 min efter match ska LED nedmonteras Svabb/Grovstäd (Herr) Antal: 10 familjer (varav 4 killar till svabben) Samling svabb: 1 h innan matchstart för utdelning av tröjor Städning direkt efter match Kiosk (Herr) Antal: 4 vuxna + 4 barn Samling: 1,5 h innan matchstart Kiosk/Städ/Svabb (Dam/GP) Antal: 4 familjer Samling: 1,5h innan match Städning direkt efter match Ytterligare uppdrag kommer till våren i samband med kvalspel, men de passen fördelar vi sen. /Föräldragruppen (Veronica och Åse) P-05 27 sep 4kommentarer
  • Info DM

    På lördag spelar vi DM i Stiga sports arena. Samling kl. 0900 i Entren. Spelare är kallade sedan tidigare Ta med både röd och svart tröja. Det blir en lång dag, så ta med mellis att ha mellan matcherna samt pengar om ni ska köpa något att äta. Gruppspelsmatcherna spellar vi kl. 1000 samt 1300. Därefter blir det slutspel Vid placering 2 eller 3 i gruppel blir det kvartsfinal kl.1500 Vid placering 1 blir det semifinal 1630 Finalen spelas 1830 Match om 3/4 plats 1800 Match om 5/6 plats 1630 Länk till lottningen finner ni här Kempa DM P-05 27 sep 0kommentarer
  • Gästboken, frånvaro...

    På laget under dokument finns bra minnesanteckningar från föräldramötet skrivna av Åse. Här är ett utdrag: Laget-sidan – lägg till killarnas e-post Nu när killarna blivit lite äldre är det dags för dem att ta lite ansvar vad gäller laget-sidan med matchkallelser o.dyl. Därför vore det bra om vi alla lägger till killarnas e-postadresser i deras profiler. På så vis kommer alla kallelser att skickas även till dem. Vi föräldrar kommer fortfarande också få kallelser skickade till oss. Dessutom, för att slippa bli ”dränkt” i notiser och mail med information om att någon är sjuk och inte kan komma på en träning så kommer Peter att skicka ut kallelser till alla träningar som vi alla ska svara på. Bäst är att vi svarar ”Kommer” på dessa träningar och sen OM man inte kan komma på träningen så bokar man av. På så vis vet man att de notiser och mail som kommer från laget-sidan är ”viktiga” för alla, t.ex. om någon behöver skjuts till en match eller liknande. /Veronica P-05 26 sep 0kommentarer
  • Efterbeställning NewBody

    Om ni har efterbeställningar på NB så har Lasse öppnat upp vår order igen, så ni kan beställa fram t.o.m fredag. Samma inlogg som tidigare. P-05 24 sep 0kommentarer
  • Guif - G/T Söder

    Följande har uppgifter i samband morgondagens match mot G/T Söder kl. 1400 i Guifhallen Sekretariat: Olle Rehnholm Carl Stubelius Matchvärd: Axel Fredriksson P-05 21 sep 1kommentar
  • Visa fler nyheter