• Speakerschema USM

    Hejsan, nu börjar USM närma sig och här kommer speakerschemat. Lördag Hall A1 Ulf Tengbrand 12.15-15.15 (första matchen startar 13.00) Jenny Raabe 15.15-19.15 (sista matchen startar 18.20) Lördag Hall A2 Tommy Ahlen 13.00-16.15 (första matchen startar 13.40) Ulf Tengbrand 16.15-20.00 (sista matchen startar 19.00) Söndag Hall A1 Ulf Tengbrand Ulf 08.30-14.00 (första matchen startar 09.00 och sista matchen startar 13.00) Söndag Hall A2 Tommy Ahlen 09.00-13.00 (första matchen startar 09.40) Jenny Raabe 13.00-17.15 (sista matchen startar 16.20) Det är självklart fritt förmer att byta sinsemellan. Ni kommer på plats att få instruktioner/underlag vad gäller uppdraget som speaker. F-2009 för 8 dagar sedan 0kommentarer
  • Schema samt lite övrig info, USM 23/24

    USM GUIF F -09 Caféansvariga Lördag 10.00-13.00 Dimitra Kountsiu och Jenny Ingårda 13.00-15.30 Sandra Fagerström och Anna Ullervik 15.30-18.00 Sara Pallin och Tess Janson 18.00-20.00 Lina Carlsson och Jan Hasselkvist Söndag 08.00-10.30 Lina Humbla och Carin Ekström 10.30-13.00 Johan Olsson och Stefan Flink 13.00-15.30 Per Ullervik och Anna Wennberg 15.30-18.00 Camilla Malmgren och Maria Buder Speaker Vi återkommer med schema gällande speakers. I dagsläget saknas två personer för denna uppgift. Hör av dig till oss om du har möjlighet att delta som speaker. Anmälda just nu är Jenny Raabe, Tommy Ahlen samt Ulf Tengbrand. Filmning Ansvariga för att filma är Micke Carnbrand, Mikael Angestav, Malin Hjalmarsson samt Andreas Carlsson. Förslag på schema för att filma bifogas men det är fritt för er att byta som ni vill. Lördag Hall A1 Micael Carnbrand 12.30-15.40 (första matchen startar 13.00) Mikael Angestav 15.40-19.15 (sista matchen startar 18.20) Lördag Hall A2 Malin Hjalmarsson 13.00-15.40 (första matchen startar 13.40) Andreas Carlsson 16.00-20.00 (sista matchen startar 19.00) Söndag Hall A1 Micael Carnbrand 08.30-11.15 (första matchen startar 09.00) Malin Hjalmarsson 11.15-14.00 (sista matchen startar 13.00) Söndag Hall A2 Mikael Angestav 09.15-13.00 (första matchen startar 09.40) Andreas Carlsson 13.00-17.15 (sista matchen startar 16.20) Hallvärdar Lördag 10.00-15.00 Stefan Hjalmarsson 15.00-20.30 Virve Ikevalko Söndag 07.30-12.30 Robert Malmström 13.30-17.30 Camilla Rosén Reserver Robban Janson Angie Ikevalko Jocke Malmqvist Flickor 10´s föräldrar Glöm inte bort att baka. Vi behöver massor med fikabröd då det är många lag som besöker oss😊 Lämna gärna fikabrödet i caféet mellan 10.00-11.00 på lördag förmiddag. Då finns Jenny och Dimitra på plats för att ta emot. Vi är tillsammans ansvariga för att lokalerna är rena och fina och att våra besökare känner sig väl mottagna. Efter dagens slut så hjälps vi åt att ställa i ordning och plocka skräp. Ju fler vi är som hjälps åt, ju fortare blir vi klara. Behöver ni byta tid för ert uppdrag under de här två dagarna så ansvarar var och en själva för detta. Vi vill också tacka er alla för ert engagemang och för ert intresse att finnas på plats under dessa dagar och att så många anmält sig till att hjälpa till i de olika delarna vi ansvara för. Det här kommer att bli det bästa USM som anordnats😊 Och till sist så vill vi flagga för sponsorer, varje liten krona eller produkt är värdefull. Vi vill också kolla med er om någon har ett filmstativ som vi kan använda. I dagsläget har vi bara ett men vi har två hallar att filma i… // Föräldragruppen med USM-generalen Carin Ekström i spetsen😊 F-2009 för 15 dagar sedan 33kommentarer
  • USM 23-24/3

    Vi närmar oss USM-helgen 23-24 Mars, kul! Tack till er som redan nu har räckt upp handen och erbjudit er att hjälpa till. Vi återkommer med schema för kioskpass och hallvärdar under nästa vecka. Vi har 4st som ställer upp och filmar under helgen, det tackar vi för. Jag kommer att kontakta er så ni får mer info och instruktioner. Har vi någon som kan tänka sig att ställa upp som speaker? För tillfället har vi endast en, vore optimalt om vi kunde få ihop tre till. Vi har ställt frågan utanför laget också men väntar på återkoppling. Sponsring: Vi behöver sponsorer! Synliggör ditt företag och sponsra med exempelvis priser, bidrag till kiosk, fruktkorgar etc. Varje hundralapp är betydelsefull! Om ditt företag sponsrar tar vi gärna emot din logotyp så vi kan synliggöra er. Ta med släkt och vänner och fyll Volvo CE Arena med supporters! Vi ser fram emot en toppenhelg tillsammans, Nu kör vi! Mvh Föräldragruppen F-2009 7 mar 20kommentarer
  • Visa fler nyheter