Nedräkning i panttävlingen, 4 dagar kvar!
Målgången närmar sig och det fortsätter att ramla in swishar från lagen. Det börjar se riktigt lovande ut i förhållande till det uppsatta målet om att få in 20 000 kronor till lagkassan men vi har fortfarande en bit kvar. Ni är många som har gjort en stor insats och samlat in mängder med pant. Vissa har samlat in lite mindre men allting räknas och så länge alla gör något kommer vi närmare målet. Du som ännu inte har gjort någon insats för ditt lag har fortfarande chansen att bidra och varenda liten pantburk/flaska räknas. Du kan till exempel: *Panta familjens flaskor och burkar *Fråga mor- och farföräldrar, andra släktingar, grannar och/eller vänner om pant *Fråga på kvarterspizzerian om de kan avvara lite pant (de behöver ju inte ge bort allt de har) Efter avslutad täving kommer jag att sammanställa och presentera resultatet per lag samt det totala resultatet. Swisha till 073-654 32 36 senast den 21 maj för att säkerställa att er swish kommer med i lagresultatet. Om ni av någon anledning inte hinner få in swishen till den 21 maj går det bra att swisha in ändå. Dock kommer dessa swish inte tillräknas det egna laget utan endast räknas in i totalen. Här kan ni få lite extra pantsamlar-stämning och pepp så här i slutspurten av tävlingen :) Spotify
F-2010
för 11 dagar sedan
0kommentarer
Newbody finns att hämta
Beställningen från Newbody har kommit och finns att hämta hos oss på Björkrisvägen 19 i Torshälla. Ring eller sms:a i förväg så att någon är hemma, 0705912483. Swisha sen till mig på 0705912483, så sammanställer jag och betalar fakturan till Newbody. Vinsten till lagkassan blev 12 758 kr, vi överträffade målet, bra jobbat! Har ni inte sålt något så swishar ni 300 kr till mig.
F-2010
för 12 dagar sedan
5kommentarer
Mer info om morgondagens Guif-avslutning!
Välkomna till Guifs ungdomsavslutning 13 maj 2025 kl 17.30-19.00! I år kommer vi ha en avslutning med olika stationer som lagen får röra sig mellan. På arenans övre plan kommer det vara fika, medaljutdelning och lagfotografering (dessa moment följer lagen enligt ett särskilt tidsschema). I A1/A2 kommer det finnas olika aktiviteter t.ex. speedshooting och liten hinderbana samt ansiktsmålning och ”tatueringar”. De aktiviteterna kan lagen göra fritt när det inte är något annat på schemat. Ledarna för lagen får tidsschema för de olika stationerna och tar ansvar för sitt lag. Faddrarna från våra representationslag kommer följa sina respektive lag och finnas med under aktiviteterna. Vi ber er samla lagen så alla är redo vid 17.30. Kvällen avslutas med gemensam samling på golvet i A1/A2 där vi får en sommarhälsning från styrelsen och Guif-hjärtat! Föräldrar är välkomna att sitta på läktarna på kortsidorna och titta på och det finns möjlighet att köpa fika. (Föräldrar till de yngsta barnen kan vid behov följa med sina barn.) Vi ses! Röd tröja på!
F-2010
för 15 dagar sedan
0kommentarer
STORT TACK! Guldmedalj i Basket Cup-logi igen!
Godkväll och snart godnatt! Jag och Daniel vill tacka alla som varit med och kämpat den här helgen. Sanslöst mycket bra, men hårt jobb från alla er föräldrar och spelare...och inte minst syskon! Ni kan inte ana hur uppskattat ert arbete och ni är av alla lagen och våra andra besökare. EB är helt lyriska och ni gör att GUIF hela tiden nämns i fantastiska ordalag i återkoppling och utvärderingar från EB själva och alla lagen vi ordnar och donar för. Den här helgen har inte varit lätt...alltifrån extremt intensiv och lite komplex incheckning, till rumsbyten, akuten-skjutsar och, typ 3867 st trevliga men bestämda "studsa inte bollen inne....är du snäll" :-) Tacksamheten efter att vi gick in och stöttade upp även Hallvärdarnas jobb i Rekarnehallen, när de satt i klistret och inte riktigt hanterade situationen, eller hann städa, är stor. ...tack för att ni är med på att ..VI...ALLTID....är lösningsfokuserade och gör det där lilla extra. Fantastiskt stort tack för en otroligt väl genomförd arbete för lagets kassa! Ni spelare kommer kunna ha mycket kul för påsen pengar NI var med oss föräldrar och jobbade in! STOOOORT TACK..och jäklar vad kul vi har haft! /Jens och Daniel @Nina...är det fortfarande kontot i ica banken vi vill ha in pengarna på?
F-2010
för 16 dagar sedan
6kommentarer
Basket Cup. Bokning av pass stängd.
Hej Alla. Nu har vi täckt upp de pass som behövs och schemat som ligger nedan är det som gäller. Tyvärr har vi så klart fått arbeta att ta in utomstående, så det blir ju mindre pengar till våra tjejer, men uppgiften är löst. Tack Marcus och Robert som stannar till stängning söndag, det ordnade ett antal timmar och gör oss mer flexibla under all utcheckning på söndag. Ser givetvis till att ni står först på "Gå hem"-listan. Jag och Daniel kommer vara på plats hela helgen och kommer använda den principen så fort vi bedömer att det finns möjlighet. Ni som har tagit flera pass eller kommer flera vuxna har alltså förtur att gå hem. Det känns schysstast möjligt under förutsättningarna. Stort tack till er som hört av er, bokat er, förlängt och tagit dubbla arbetspass, vi hade inte klarat det utan er. Vi behöver få med oss lite tjejer under passen som kan agera runners och sköta kiosken t.ex, men det känner jag mig trygg med. Det kan ju medföra att vi vissa pass känner oss lite "överbemmanade" men för att kunna erbjuda en säkrad grundbemaning är det något vi får stå ut med. Jag och Daniel var på möte i måndagskväll och det kommer bli HUR KUL SOM HELST!!. Spel på tre planer på Rekarne och i Kronskogshallen, ca 800 boende, 800+ ätande och många besökare i hallarna. (Lugn, vi ansvarar bara för logiet! :-) ) Rekord igen, inget lag har hanterat ett större logi under cupens 39-åriga historia. Grilltält vid Kronskogshallen och tanken om att Rekarne blir huvudcamp för turneringen vid sidan av Volvo CE-arena som givetvis är centrum med kansli, tävlingsledning och logistik. GUIF F10/(F07 också tidigare) har extremt gott renomé hos EB och vi ges ofta som exempel på hur EB vill att andra föreningar skall sköta andra logier under cupen. Grymt bra jobbat alla! Om vi nu gör det här för sista gången ska vi se till att ha fantastiskt kul och lämna med flaggan i topp! Längst ner ser ni passen jag har lagt in respektive vuxen på utifrån era kommentarer i förra nyhetsposten. Kontrollera de pass jag lagt in så det stämmer med era önskemål, så jag inte har missat. Har inte lagt till några spelare men hoppas på uppslutning. För att inte bryta avtalet med EB är det först och främst de vuxna vi behöver säkerställa. SCHEMA Fredag 09-maj 14:00 Fredag - 17:00 Söndag 2st Jens, Daniel KLAR 15:30-21:30 4st Karin L, Hanna C(17:00), Jonas A, Peter H, Alice N KLAR 21:30-07:30 3st Erik B, Martells, Peter K KLAR Lördag 10-maj 07:30-12:30 4st Cecilia C, Magnus A, Åsa H, Karin L KLAR 12:30-17:30 4st Markus E, Lotta C, Stefan Ö, Carolin H KLAR 17:30-21:30 4st (1 st 23:30) Robert H, Marcus O , Zedslav V, Alice N KLAR 21:30-07:30 3st (Jens, Daniel), extererna KLAR Söndag 11-maj 07:30-12:30 3st Åsa A, David A, Nicole Ö KLAR 10:00-14:00 4st Robert H (Stannar), Patrik S, Stina S, Marcus E (Stannar) SKLAR 12:30-stängning 4st (Jens, Daniel), Robert, Marcus, Externa KLAR
F-2010
7 maj
6kommentarer
Visa fler nyheter