• Träning idag och i morgon 19:30-21:00

    19:30-21:00 tränar vi tisdag och onsdag, ingen teori innan. Tisdag individuell anfall och försvarsteknik. Onsdag kollektivt anfall och försvarsträning. Om ni inte tränar vill vi att ni skriver i varför. F-2010 för 2 dagar sedan 3kommentarer
  • Inställd träning och nästan bingo

    Inställd träning på fredag. Idag var det 34 av 35 tjejer på träningen, coolt! Just nu har vi jobbat med en hel del anfallsvarianter, det gäller att hänga med : ) Nu har vi deo, Anders, start väster/höger, växel och idag introducera vi diagonal växel. De suger åt sig som tvättsvampar. I morgon lägger vi ut kallelser till nästa vecka. F-2010 för 7 dagar sedan 1kommentar
  • Basket Cup 2024! Dags att fylla på lagkassan.

    Hej Alla! Dags att slå rekord igen! Logi Rekarnegymnasiet fick fantastiskt fin feedback från lagen förra året och nu vill EB att vi gör det igen. Med lite fler boende. Så vi kan slå rekord...igen... :-D Här kommer schema och lite info kring arbetspassen och arbetsuppgifter. F10 har blivit tilldelade Rekarnegymnasiet. Det är stort antal av klassrummen bokade lag och en stor logi med en tydlig entré där det är enkelt att hålla koll. Vi har viss förkunskap om Rekarnegymnasiet i planeringsgruppen och även om det kommer vara en mycket stor logi kommer det att gå alldeles utmärkt. Exakt hur många lag är i dagsläget inte klart men jag återkommer med vidare information när helgen närmar sig. I schemat nedan gäller antalet för hur många vuxna vi behöver vara, det är högst lämpligt att tjejerna är med och jobbar, sköter kiosken, städar, hjälper till att låsa upp till lagen och liknande. Eventuellt behöver vi förstärka vissa pass när vi får besked om slutgiltiga volymen boende därför, skriv gärna +1 i tråden om ni säkert vet att er dotter kommer vara med och jobba passet. Kommer vara lättare att styra dimensioneringen då. Jag och Daniel Norwald kommer finnas som ansvariga för Logi Rekarnegymnasiet hela helgen. Mycket information och instruktioner finns i den logipärm som kommer finnas på plats. Allt annat löser vi vart efter. Jag nås dygnet runt hela helgen på 070-2022315 Fredag 26 April. 15:30-21:30 3 personer +Karin L+Daniel N+Jens. Välkomna lagen och checka in dem. Se till att listan på personer som finns i logi pärmen stämmer med vilka som verkligen sover i klassrummet. Släppa in lagen och se till att ledarna fotar möbleringen så de enkelt kan ställa i ordning det när de lämnar på söndagen. Öppna upp och få igång kiosken och finnas till hands för lagen och vad de kan behöva hjälp med. Hålla efter allmänutrymmen och tömma papperskorgar. Jens på plats första delen av passet. Daniel hela passet. Karin L jobbar på Rekarne i vanliga fall och kan stället. Viktiigt att vi har god täckning denna intensiva del av logiet så gärna om några av spelarna kan vara med. Fredag-Lördag 26-27 April 21:30-07:30 2 personer Vaken natt Se till att det är lugnt på login. Ha koll på boende och möta upp Räddningstjänsten om de kommer för kontroll. (visa pärmen med listor över personer i respektive rum och svara på eventuella frågor. Jag tittar förbi vid 22 och kollar så allt är ok för natten. Lördag 27 April 07:30-12:30 3 personer "släppa ut och in lagen" (de har ingen egen nyckel till klassrummen), bemanna kiosken, hålla efter/städa allmänutrymmen, hjälpa lagen med allt som kan uppstå. Bra om spelare kan vara med som förstärkning. Viktigt att vi är aktiva och håller efter med tömning av papperskorgar och liknande. 12:30-17:30 3 personer Samma som ovan 17:30-21:30 2 ev 3 personer Samma som ovan Lördag-Söndag 27-28 April 21:30-07:30 2 personer Vaken natt Se till att det är lugnt på login. Ha koll på boende och möta upp Räddningstjänsten om de kommer för kontroll. (visa pärmen med listor över personer i respektive rum och svara på eventuella frågor Söndag 28 April 07:30-12:30 2 personer 10:00-14:00 2 person 12:30-Stängning (brukar vara klart senast 16-ish) 3 personer +Jens+Daniel Kiosken igång, hjälpa lagen med allt som kan behövas. Under söndagen kommer lagen börja lämna logit. De städar sina klassrum och återställer. När man kollat av deras städning och kontrollerat så att det är återställt checkar man ut lagen och säger hej då. Vartefter städar vi av allmänutrymmen och toaletter och stänger igen del för del. Jag kommer och tar hand om all materiel och ser till att det återlämnas till EB. Sen är vi klara!! mvh Jens F-2010 för 12 dagar sedan 14kommentarer
  • Visa fler nyheter