F08 Deltagarkort Partille cup
Dags att betala deltagarkorten till Partille cup. Betala in 2450 kr till lagkontot så snart som möjligt men senast måndag 14 april. Rabatten tack vare korvförsäljningen blev alltså 550 kr/spelare, tack till de som bidrog! Agnes Andrea Elsa G Emma Idde Klara Linnéa SL Maja Matilda Meja Sarah Stina Tindra Vakare
A-flick
10 apr
0kommentarer
Intresseanmälan Åhus beachhandboll f-08
Årets Åhus beachhandboll för U17 (f.2008) genomförs den 15-16 juli. Några föräldrar som deltog förra året har börjat diskutera att åka även på årets turnering och vi har i dagsläget sex spelare/familjer som är intresserade av att åka. Vi vill med detta inlägg undersöka intresset från ytterligare spelare att delta. Maxantal för ett lag är begränsat till åtta spelare, så det ska bli rimligt med speltid för de som deltar. För att det ska vara aktuellt att anmäla ytterligare ett lag behöver antalet spelare vara mellan 14 och 16 personer (och fler ledare behövs). Vi deltar som ett Guif-lag men deltagande bygger på engagemang från familjerna till de spelare som åker. Mot den bakgrunden behöver föräldrar/familj bidra i någon form. Det kan t.ex. handla om att ordna boende, hjälpa till med träningar, vara med som ledare, hjälpa till på plats med matinköp, ordna grillkväll, osv. Varje spelare behöver även ha en utpekad vuxen som finns på plats och som har det yttersta ansvaret för spelaren. Kostnader för deltagaravgift, resa, boende, mat, osv bekostas av respektive spelare/familj. Kostnad per deltagare hamnar på 3000 - 4000 kr. Sedan tillkommer kostnaderna för medföljande förälder/familj. Skriv en kommentar till denna nyhet om ni är intresserande av att delta och fundera även på vad ni skulle kunna bidra med. Sista dag för intresseanmälan är 28 april. Blir det fler än 2 familjer och färre än 14 (som krävs för att skapa ett nytt lag) som vill följa med gäller först till kvarn för att fylla det första laget. Vid frågor eller funderingar kontakta Anna Heikman, 0766-480150.
A-flick
10 apr
1kommentar
Intäkter och lotterivinnare i korvförsäljning
Mycket bra jobbat med korvförsäljningen! Lagets förtjänst blev ca 8000 kr som kommer att användas som delbetalning till deltagarkorten i Partille cup! Ett välfyllt påskägg låg i potten för utlottning till alla tjejer som har sålt fler än 3 lådor 😊 Den lottningen kan ni se här: A-flick vinnare av påskägg Grattis till vinnaren… som kan kontakta Andrea Halling för överlämning av priset! Leverans och hämtning av lådorna sker som sagt på TORSDAG 10/4 KL 16.30-17.15 vid VCE Arena. Då måste alla vara på plats för hämtning, alternativt göra upp med någon annan som kan hämta. Det finns ingen möjlighet att förvara de kylda varorna någonstans. Swishbetalningen behöver ske kvickast möjligt till lagkassan 123 262 56 30 (Maria Ålund) eftersom avgiften till turneringen ska betalas 15 april. Hör av er vid frågetecken! Glad påsk hälsar korvgänget!
A-flick
8 apr
3kommentarer
IrstaBlixten - Söndag
Samlingstider: Lag SVART 07.15 OBS! Kristiansborgshallen* Lag VIT 07.45 Expandia Arena Lag RÖD 08.45 OBS! Kristiansborgshallen* Lag ROSA 09.00 Expandia Arena Lag RÖD och ROSA- ni, spelare, tar ansvar för promenad samt uppvärming. Vid samlingstiden ska hår med mera vara klart. Ät ordentligt & sov ordenligt så ger vi järnet imorgon! *Kristiansborgshallen, Sångargatan 1, strax söder om Rocklunda.
A-flick
5 apr
0kommentarer
Lördag - nya samlingstider
Lag Rosa 07.15 Lag Svart 07.45 Lag Vit 08.15 Lag Röd 08.45
A-flick
4 apr
0kommentarer
Visa fler nyheter