• Halvtid på kryddorna!!

    Nu har vi kommit halvvägs in i kryddförsäljningen😊. Mycket bra jobbat! 185 paket registrerade som sålda och nästan 5000 kr tjänade till killarna! Ha en trevlig helg😊 Lagföräldrarna P-09/10 15 feb 2019 2kommentarer
  • Mer info från spicy dreams😊

    Hej! Fick info från spicydreams precis ! Bra jobbat ! Vi är uppe i en förtjänst på över 3000:- redan 👍. Dock måste alla gå in och registrera sig och lägga in sina beställningar så fort så möjligt .Varorna är lagervaror och kan ta slut under säljperioden men lägger man in dem i beställningar är de reserverade. Ha en bra dag och kämpa på ! Lagföräldrarna P-09/10 12 feb 2019 2kommentarer
  • Ang kryddorna

    Ett litet förtydligande. När man loggat in och man har börjat sälja så lägger man in sina beställningar en och en i en kundlista efter hand eller så loggar kunden in och gör sin egen beställning. De som inte fått sina säljpaket får dem imorgon efter träningen . Även om man inte fått säljmaterialet kan man registrera sig med länken😊. Med vänlig hälsning, Annelie och Henrik P-09/10 5 feb 2019 4kommentarer
  • Visa fler nyheter