• Fotbollslek 1 - tisdag 17/7

    Hej, Tisdag 17/8 ca kl 17.00 - 19.00 så är alla som vill spela lite fotboll välkomna till IP. Under denna tid kan man klart komma och gå som man vill. Det blir ingen vanlig träning, utan fritt spel. Det är inte ens säkert att det kommer finnas någon tränare på plats. Det betyder att ni bör ta med egen boll. Jag hade även tyckt det varit kul om föräldrar/syskon vill vara med och spela. För er som vill så ses vi på tisdag.  / Niclas F-01/02 14 jul 2012 0kommentarer
  • Spelprogram till Borgeby Cup 11/8

    Hej, mitt i sommaren. För er som är nyfikna så är nu spelprogrammet klart för Borgeby Cup den 11:e augusti. Ni finner det på följande länk: http://www.cumap.org/cuponweb/borgeby_cup_20122837.htm Båda lagen kommer ha tidig start med första match kl 08.00. F01 inleder dagen med match mot danska Hvidovre IF, och F02 tar sig an tuffa Eskilsminne (tvåan i vårens svåra F10 NV). För er som inte anmält er, gör det snarast! Laguttagning presenteras inom några veckor.  // Tränarna F-01/02 13 jul 2012 0kommentarer
  • Föräldramatch

    Hej, Glöm inte "avslutningen" idag med föräldramatch och grillning!!! Vi ses idag söndag 17/6, kl 15.00 på IP!  // Tränarna F-01/02 17 jun 2012 0kommentarer
  • Visa fler nyheter