• Administratör SÖKES

    Hej, Vi har fortfarande inte fått någon som vill ställa upp som administratör för F12 i år. Vi ber verkligen om denna hjälp så att vi kan fokusera på träningar och matcher, TACK! //Ledarna F 12 13 mar 0kommentarer
  • Bua inomhuscup F10

    Hej Vi är två-tre spelare kort inför Bua inomhuscup för F10 imorgon söndag. Finns det möjligen 2-3 spelare i F12 födda 2013 som vill vara med imorgon? Samling: 08:00 imorgon bitti på Byttorps IP Plats: Rångedalahallen Medtag: inomhusskor, benskydd och vattenflaska Sista matchen spelar runt 12. Först till kvarn gäller. Hälsningar Linus F10 F 12 24 feb 6kommentarer
  • Försäsong med F10

    Hej igen, För de tjejer som önskar så är F12 välkomna att träna med F10 med start nu på torsdag 17:30-18:30 på Byttorps IP. Observera 1h träning (kort och intensiv träning) Medtag löparskor/träningsskor vid snöbelagd plan. Gäller v5 - v9 Gällande seriespel så blir det en liten korrigering, vi skall spela i div 6 som är för tjejer födda 2012. //Sandra F 12 29 jan 0kommentarer
  • Säsong 2024

    Hej, Nytt år och ny lagindelning för tjejerna i Byttorp - Fotboll. I år är det tjejer födda 2012 + 2013 som bildar F12. Lite punkter inför säsongstart / året. Ledare: I år kommer vi att vara 3st ledare och då vi har kört ihop tidigare så tror jag vi har koll på alla tjejer =) Vi som kommer att coacha laget är: Daniel Bolme Martin Nelsèn Sandra Svärd Eres Har Ni några tankar, frågor eller funderingar inför / under / efter säsong, så tveka inte att höra av Er till någon utav oss. Kontaktuppgifter hittar ni på laget.se Träningar: Vi drar igång med träningar v10, dvs 5/3 Vi kommer att köra tisdagar och torsdagar, 17:30 - 19:00 och kör igång med två gånger i veckan direkt. Vi vet att många tjejer har andra sporter på vintern, men vi hoppas att så många som möjligt dyker upp. Kan man en gång / vecka så är det helt ok! Kronäng Cup: Vi har anmält 1 lag till Kronäng Cup 20-21/4 (vi kommer att spela en utav dagarna) Mer info kommer senare Seriespel: Vi har anmält 1 lag till seriespel. Burkar dra igång runt v19/20 (vi har anämält oss till div 10 där det skall vara blandat 2012/2013 tjejer) Mer info kommer senare Administratör: Vi söker en administratör till laget! Det är inte ett ansträngande uppdrag, utan man ansvarar för att dela ut uppgifter till de åtaganden som vi i laget har under året. Det är helt ok att ställa upp under ett år och sen lämna över till någon annan =) Vi ledare önskar kunna fokusera på träningar och matcher! Vi ser fram emot en kul säsong med härlig energi! =) //Ledarna F 12 29 jan 0kommentarer
  • Ingen träning torsdag 14/12

    INGEN träningen Torsdag 14/12. Vi tar sikte på nästa vecka och ser ifall vi kan köra lite på planen då. (beror på väder och vind...). F 12 13 dec 2023 0kommentarer
  • Träningen idag- pulkabacken

    Hej på er. Det är snö på planen och vissa ställen har det fryst på till is. Träningen idag blir att använda pulka/snowracer/stjärtlapp. Välkomna 19:00!! F 12 12 dec 2023 1kommentar
  • Träning 5/13

    Imorgon tisdag trotsar vi vädret och kör en lite kortare träning 19-20. Ta med både löparskor och fotbollsskor samt klä på er varmt! F 12 4 dec 2023 1kommentar
  • Blåkläder cup januari

    Hej på er. Vi har fått inbjudan till att vara med i Blåkläder Cup (Inomhus). Var: Moga Fritid Idrottshall, Svenljunga När: Lördag 20 januari 2024 (Finaler spelas Söndag 4 februari 2024) Vi vill kolla hur många tjejer 2011 det är som är sugna på att vara med. Vi behöver få svar senast tisdag 5/12. F 12 2 dec 2023 3kommentarer
  • Ingen träning 30/11

    Ingen har väl missat att snön har kommit. Imorgon får vi ställa in träningen på grund av snö och kyla. Hoppas köra igen på tisdag!! F 12 29 nov 2023 0kommentarer
  • Tipspromenad, information

    hej, här kommer lite info till de som hjälper till på söndag. Följ tiderna som vi angett i tidigare info, exempelvis så är det ju samma person som säljer startkort som har hand om målgången. Instruktioner tipspromenad För er som ska ha hand om tipspromenaden nu så behöver man ej längre hämta någon nyckel. Administratören för laget får en kod till förrådet med dörr ut mot fotbollsplanen. Göra barnfrågor, 1 person - Senast onsdag samma vecka Skriv 12 barnfrågor i mallen du hittar bland dokumenten på laget.se. Maila till Katarina på katarina.byttorpsif@gmail.com Sätta upp frågor, 1 person - 9.00 Hämta frågorna, snitslar och snören/häftapparat i förrådet. Välj en av banorna som finns bland dokumenten på laget.se eller hitta på en egen barnvagnsvänlig tur på ca 3 km där du placerar ut frågorna med jämna mellanrum och snitsla så man inte går fel. Meddela de som säljer startkort hur banan går. Sälja startkort 1-2 personer Allt som ska tas fram står i en stor låda i förrådet (med dörr ut mot planen). Ställ ut ett bord utanför entrén(innanför om det regnar)och lägg fram startkort, pennor, prisskylt, swishskylt och kassa. Extra Gingobrickor säljs löst om någon vill ha och ligger i lådan. Det finns också en ordfråga och ledtråden till den skall alltid ligga framme vid starten. Tänk på att sätta ut skyltar(start/mål). Servering 2 stycken - 10.00-ca:14.00 Vi säljer kaffe/saft och våfflor med sylt och grädde. Allt du behöver hittar du i förrådet och i kylskåpet(på hyllan märkt tipspromenad). På kylskåpet hänger ett lås, administratören får koden. I köket finns våffeljärn och bunkar mm och det är märkt på lådor och skåp var man hittar det man behöver. Vi lägger på grädde och sylt och delar även våfflan i ätbara bitar(hjärtan) då vi inte längre köper in engångsbestick att äta med. Skulle någon absolut vilja ha bestick lånar vi ut de vi har i lådan som går snabbt att diska om fler vill ha. På väggen jämte dörren till kansliet sitter en timer som man måste sätta på för att kunna använda köket. Den varar i två timmar sedan får man trycka igång den igen om man behöver. Målgång Ställ ut ett bord en bit från startbordet och ha alla frågor tillgängliga om någon har missat frågor utmed promenaden(Dessa ligger i den stora lådan). Ställ fram skiljefrågan. Rätta efterhand de frågor som kommer in. Det ska vara 3 vinnare bland de vuxna och 3 barn+en vinnare på ordjakten. De rätta svaren, antal deltagare och vinnarna skall publiceras på vår hemsida mellan 14.00-15.00 samma dag. Skriv också att priserna finns att hämtas på kansliet inom 3 veckor. Endast administratörerna/ledarna har behörighet att lägga ut på hemsidan. Se till att ni har bestämt vem som sköter detta. Nedplockning frågor Ta ner alla frågor och snitslar, var noga med att inte missa något. När ni är klara tänk på att sista man behöver gå ut genom förrådet för att kunna låsa dörren från förrådet in till cafeterian. Allt för att inte behöva krångla med nycklar. F 12 10 okt 2023 0kommentarer
  • Visa fler nyheter