• Fritidskortet

    Information till vårdnadshavare inför 2026 BK Sport är nu ansluta till Fritidskortet, kortet är ett stöd från Försäkringskassan och beloppet kan användas för delbetalning av föreningens avgifter. Här är några viktiga punkter: För 2025 går det tyvärr bara att betala via en faktura som inte är betald, det går alltså inte att använda pengen till en redan betald avgift. Använd följande länk vid betalning med Fritidskortet https://fritidskortet.se/ • Välj bankgirot som står på din avi när ni ska betala med Fritidskortet, alltså 133-5546. • Var extremt noggrann när du fyller i OCR-numret från avin. Inga övriga tecken får anges. • Efter gjord Fritidskortsbetalning kan du antingen räkna ut själv vad som återstår att betala – och då genomföra den betalningen till bankgiro med samma OCR. Alternativet är att vänta med slutbetalningen tills Fritidskortsbetalningen kommit in (1-2 bankdagar) och avin uppdaterats med det resterade beloppet. • Även slutbetalningen behöver ske till det bankgiro (133-5546) och med det OCR som står på din avi. Eventuella frågor kontakta Tomas: tomas.liberg@bksport.se P16 för 15 dagar sedan 0kommentarer
  • Träningen inställd idag 16/9

    Planerna är avstängda så träningen blir inställd idag. P16 för 15 dagar sedan 0kommentarer
  • Bambusa försäljning

    Hej Det är dags för årets andra och sista försäljning av strumporna, den här höstförsäljningen är den sista på vårt avtal med Bambusa. Varje paket kostar 200 kr och av dessa 200 kr går 65 kr/paket direkt till laget. Påsen innehåller både ankelsockor och längre strumpor beroende på säsong, det går bra att dela innehållet i påsen mellan flera spelare. Hämta inte mer än ni tror är möjligt att sälja. Kontaktperson för respektive lag hämtar sitt lags tilldelning på kansliet (Kjulavägen 27) på någon av följande tider under vecka 38 - 39 Vecka 38 Torsdag 18/9 16.00 – 18.00 Vecka 39 Onsdag 24/9 16.00 – 18.00 Torsdag 25/9 16.00 – 18.00 Är dessa tider helt omöjliga så slå en signal till Tomas 0703402760 om lämplig tid. Det är av stor betydelse att alla hjälps åt med försäljningen. Sådana här aktiviteter gör att vi kan behålla avgifterna på en schysst nivå så att så många som möjligt kan vara med hos oss. REDOVISNING Redovisning sker lagvis under vecka 42 dock senast den 17/10 eller så fort försäljningen är klar. Då swishar den lagansvarige in den klumpsumma (200 kr per sålt paket) som föreningen ska ha (Exempelvis, har ni sålt 20 paket x 200 kr så ska ni betala in 4 000 kr). Vi har möjlighet att skicka tillbaka det som inte är sålt, så därför är det viktigt att redovisningen sker på senast utsatt tid. Redovisar varje aktiv inte i tid till lagansvarig dras summan från respektive lags lagkassa. P16 11 sep 0kommentarer
  • Visa fler nyheter