Föreningsdag 29 december - detta gäller!
Det här gäller: Matchstart kommer ske på angiven tid. Se till att vara på plats i god tid för uppvärmning. Lag som står angivna direkt efter matchstart är lag som då ska mixas och spela. Kontrollera matchtiderna (är de okej?) och deltagarantal, skulle ni inte alls nå angiven deltagarantal (ej uppdaterat, har noterat anmält antal på annan plats - uppdateras ikväll 20/12) – meddela omedelbart! Lag förväntas vara på plats under ”sin” matchtid samt under gemensam lagfotografering (11.30). Ledare/vuxna förväntas ställa upp som domare, speciellt på miniplan. Ev. kan seniorer assistera om de så själva vill. Vi följer våra riktlinjer och ger alla spelare ungefär lika mycket speltid. Fika kommer finnas till försäljning under dagen samt lite annat roligt planeras. Samtliga intäkter under dagen kommer gå till Lenas minnesfond. Spelregler Föräldramatch: En vuxen står i ungdomarnas mål och en ungdom står i vuxnas mål. Om inte lagen kommer överens om annat. Vuxna förväntas spela med antingen lovikkavantar eller med färre spelare på planen – för rättvisans skull. Avsteg från denna regel kan godkännas vid sista ungdomsmatchen. Fastställda tider Matchstart Hall Matchtid 10.00 Hildursborg A-hall, miniplaner (3 st) 3 x 5 + 10 min föräldramatch F7/8 + HS + P7/8 + HS – mixa lag (25+12+15 st) 10.45 Hildursborg A-hall, miniplaner (3 st) 3 x 8 + 10 min föräldramatch F9/10 + P 9 – mixa lag (34+12 st) 11.30 Gemensamt foto med samtliga lag (spelare + ledare) från handbollsskola till div 1. 11.45 Hildursborg A-hall, stor plan (ribba?) 3 x 8 + 10 min föräldramatch F13 + F11/12 + P10/11 - mixa lag (18+19+15 st) 12.30 Hildursborg A-hall, stor plan 3 x 10 + 10 min föräldramatch F15/16 + F14 + P12/13 – mixa lag (18+18+18 st) 14.00 Hemvändarmatcher 2 x 20 min
Damer U-Lag Div 2
20 dec 2018
3kommentarer
Föräldramatch/Föräldramöte
Hej! På Torsdag (20/12), är det föräldramatch. Tjejerna är laddade, och dom är säker på att dom kommer att vinna denna gång. Alla föräldrar är välkomna. Vi kommer även att hålla en kort info om restider till Umeå handbollsfestilval, läget i lagkassan och redovisa kostnader mm. Vi tar även med oss eget fika efteråt, om man är sugen på det. Välkomna!
Damer U-Lag Div 2
16 dec 2018
1kommentar
Tack!
Hej! Vill bara tacka alla spelare, tränare och föräldrar för en härlig skyltsöndag och ett bra sammandrag som genomfördes igår. Efter två helger med full fart och långa dagar kommer det finnas (efter att jag satt in alla kontanter på kontot) ca 15000 kr i lagkassan. Vi startade med drygt 6000 i lagkassan innan skyltsöndagen. Ha en fortsatt trevlig söndag Mvh//Heléne
Damer U-Lag Div 2
9 dec 2018
0kommentarer
Visa fler nyheter