Select Cup
Hej, Skoj, årets sista cup närmar sig. Båda lagen har matcher fredag 1st, lördag 2st och söndag 2st. Lagindelning: Lag Gul: Jakov, Levi, Theodor, August, Noah, Lowe, Sven, Ebbe, Samer, Enrique, Viggo, Pontus, Vincent, Nils S, Sam, Alexander, Viktor Lag Svart: Tage, Ville, Ask, Oliver, Yunus, Otto H, Hugo B, Olle, Arvid, Melker, William, Hugo J, Nils J, Anton, Otto P, John, Albin. Spelschema och spelplatser hänvisas till: Select Cup Samling ombytta och klara 30 minuter innan varje match. //Ledarna
P2013
för 7 dagar sedan
1kommentar
Joggingskor med till måndagsträningen
Efter fotbollsträningen på måndag kör vi intervallträning. Upplägget passar alla oavsett tidigare erfarenhet av löpning. Träningen slutar 18.15. Ta med joggingskor att byta till, det är bättre för fötterna.
P2013
för 10 dagar sedan
0kommentarer
Stärkande stabilitetsövningar och fys
Hej, Vi förlänger torsdagsträningarna med 30 minuters stärkande träning. Vanliga skor (för aktivitet) och överdragskläder skall vara med. Träningarna leds av Johanna och Tina Kallelserna är uppdaterade //Ledarna
P2013
för 15 dagar sedan
0kommentarer
Matchcamp Spelschema och lagindelning
Hej, Laginformation till söndag. Vi håller ihop som lag hela dagen, vi är kvar på Lugnet och spelar och hänger där hela dagen. Deltagande spelare har lunch, (köttbullar och potatismos). För vi att orka hela dagen så behöver föräldrar planera för ytterliggare energipåfyllnad (frukost, mellis, kvällsmat). Kläder, se till så barnen har rätt kläder med sig, vi kommer vara ute hela dagen och endast gå in kortare stunder. Ordentlig jacka, långbyxor och andra skor än fotbollsskor är ett krav. Många spelare i varje lag, bra om alla har med sig varm jacka (oöm) att snabbt ta på sig medans man vilar. Samlig för samtliga: 08.00 Lag GUL (Daniel H och Sanna): Jakov, Levi, Theodor, August, Noah, Lowe, Sven Ebbe, Samer, Enrique, Viggo, Pontus, Vincent, Nils S, Sam, Alexander, Viktor, Eric, Albin Lag SVART (Mattias och Daniel J): Tage, Oliver, Ask, Ville, Ture, Yunus, Otto H, Hugo B, Olle, Arvid, Melker, William, Nils J, Hugo J, Anton, Otto P, John, Oscar Spelschema finns under dokument->cuper och aktiviteter Skoj nu kör vi 9-9, 1-2 AIK //Ledarna
P2013
för 19 dagar sedan
0kommentarer
Info och schema matchcamp
Hej, Nu är schemat för matchcampen klart och finns under dokument. Varje pass har en egen flik för att det ska bli mindre rörigt. Några av er har fått två pass, så se över alla pass om ert barns namn är med. Som vanligt gäller eget ansvar att se till att någon annan tar passet om det inte fungerar för er. Jag har försökt ta hänsyn till era önskemål, men några kanske inte fick exakt det de önskade för att få ihop schemat. Under campen kommer Tove (Tages mamma), Katrin (Vincents mamma) och Peter (Svens pappa) att finnas på plats och hoppa in vid behov. Tobias (Tages pappa) kommer vara standby för att åka och handla mer om det behövs. Tove (070-586 78 12) och Katrin (070-301 39 11) är även kontaktpersoner som ni kan nå om ni behöver hjälp under dagen. Vi kommer ha två kiosker: • En nere vid konstgräsplanerna • En vid klubbhuset på altanen All matservering kommer att vara på altanen vid klubbhuset. Där kommer vi grilla hamburgare till allmänheten samt servera köttbullar med potatismos till de lag som har förbeställt. Köttbullar är alltså bara till de lag inklusive tränare som förbeställt medan hamburgare kan köpas av alla. Listor på lag som förbeställt kommer finns tillgängliga där. Våra två Adolfsbergslag inklusive tränare kommer också bli serverade köttbullar och potatismos, detta kommer vara gratis för dem. Även domarna får en gratis måltid och dryck (de får välja hamburgare eller köttbullar) Det kommer även finnas nötköttbullar och halloumiburgare. Och de som har annan specialkost får hamburgare istället. Matlagning: • Köttbullarna steks på muurikka • Hamburgarna grillas på grill. • De som grillar delar ut hamburgare till dem som köpt bröd i kiosken på altanen • Tillbehör står på ett eget bord där man tar själv All mat som hamburgare, bröd, köttbullar, mos och alla tillbehör finns i klubbhuset. Kaffe bryggs också i klubbhuset. Observera att endast en kaffebryggare kan vara igång samtidigt på köksön, annars går proppen. Det finns ett extra uttag vid diskbänken som kan användas för en andra bryggare. Alla kioskgrejer finns i vårt förråd. Använd det äldsta först och öppna bara det som ni tror går åt och hantera allt varsamt. Detta för att vi kan lämna tillbaka det som inte säljs. Då säsongen nu är slut vill vi inte ha kvar ett lager av kioskgrejer. Pantpåsar kommer finnas vid kioskerna och ställs in i förråd efter matcherna. Alla har ett gemensamt ansvar att plocka skräp under dagen (även de som inte jobbar just då). Håller vi undan under tiden, blir det inte så mycket att städa sen när matcherna är slut. Om ni är färdiga med era arbetsuppgifter eller ni inte har något att göra, hjälp andra om ni ser att det behövs. Hör av er om ni har frågor eller om vi har missat att informera om något. Hälsningar Föräldragruppen
P2013
28 sep
8kommentarer
Visa fler nyheter