• Träningen ute drar igång

    Nu på tisdag drar träningarna igång. Preliminärt kommer vi träna på konstgräset i Eksjö 20.00-21.30. Är det snö på planen så kör vi ett pass på Furulids grus istället 20.00. Info kommer under Tisdagen om detta. Sedan på torsdag kör vi på furulid. Ett träningspass först och sedan går vi igenom spelmodell o taktik i klubblokalen och fikar. Men först ser vi till att försvara titeln i Vrigstad i helgen💪 Herrlaget 16 jan 2018 0kommentarer
  • Träning

    Ingen träning idag! Väl mött den 4/1 istället. Gott nytt år Herrlaget 28 dec 2017 1kommentar
  • God Jul och ett Gott Nytt År önskar Aneby SK seniorer!

    Aneby SK seniorer önskar alla en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År! Herrlaget 23 dec 2017 0kommentarer
  • Visa fler nyheter