Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Adolf Fredriks Gosskör Gosskören (alla)
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Adolf Fredriks Gosskör Gosskören (alla).
Gosskören (alla)
Följ oss för uppdateringar
Hej Alla!
Imorgon har vi samling vid St Peters kyrkan vid Tegnérlunden kl 16.00. Vi gör en inspelning för "Glada Hudik" - inga spec kläder och ingen bildupptagning.
När vi är färdiga med detta går vi tillbaka till sal 502.
Kl 18.00 är ALLA välkomna till Aulan för ett sista "Tack för terminen och allt vi gjort under året" och ett "Tack och alla lycka till" för våra nior som nu slutar på AF.
Vi är färdiga senast 19. Varmt välkomna!/AK
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera