• Protokoll från föräldramöte 9/5 -18

    Efter föräldramatcherna den 9e sa hade vi föräldramöte. Den stora frågan där var om det är dags att dela laget i 05 och 06 och det tyckte alla närvarande. Så det beslutades. Båda lagen har växt i antal och är nu 20st i 05 och 16st i 06. Gemensamma träningar i hall funkar inte så bra längre när vi är så många. MEN, en del gemensamma aktiviteter kommer vi att hålla ändå, tex fysträning under sommaren. Så det kommer ut info om det i den gemensamma kalendern. Tränarna vill gärna åka på Storvretacup även nästa säsong men då spelar 05 2-4/1 och 06 4-6/1 så det blir inte gemensamt. Efter det så diskuterades hur vi lämpligen ska jobba ihop pengar till cupen och det beslutades att båda lagen ska göra som förra året, att sälja Newbodykläder i augusti. Ansvariga för detta är Anna-Lena Björk för 05 och Ulrika o Malin för 06. När vi nu delar lagen så kommer det att behövas fler personer som stöttar lagen med de sysslor som krävs. OBS att de platserna måste fyllas om vi ska kunna fortsätta ha innebandylag. För 06 ser det ut så här Tränare Tomas Myrbråten och Peter Järnberg och ass tränare Jerker Engberg Lagledare/kontaktperson för serier Göran Paulsson Kassör Ylva Skeri Schemaansvariga vid arbeten (kiosk, Buster, Vasalopp) Malin Eriksson Sekretariatansvarig Göran Paulsson Lotteriansvarig ? Newbody Ulrika/Malin För 05 saknas det en del platser som måste fyllas! Tränare Malin Näs och Åse Spånberg och ass tränare Martin Sellberg Lagledare?/kontaktperson för serier Elisabeth Halvarsson Kassör ? Saknas, måste finnas, anmäl er i gästboken om ni kan ställa upp. Schemaansvariga vid arbeten (kiosk, Buster, Vasalopp) Ewa Dahlberg Sekretariatansvarig ? Lotteriansvarig ? Newbody Anna-Lena Det krävs att fler 05 föräldrar tar på sig uppgifter och den viktigaste är kassör. Utan kassör inget lag, så är det. Därmed tackar jag för mig som lagledare för 05 flickorna, det har varit jättekul att vara med er under de här åren. Jag vill också passa på att tacka för den fina presenten. Jag önskar er alla en trevlig sommar. Hälsningar Göran F 05 20 maj 1kommentar
  • Kom ihåg Avslutning och föräldramöteöräldramöte onsdag 9 maj

    18-19.00 föräldramatch där -05 spelar på A-planen och -06 på B-planen mot respektive föräldrar så kom ombytta. 19.00-20.00 föräldramöte i cafeterian inför nästa säsong så minst en förälder till varje barn bör deltaga och även om ni inte kan deltaga på föräldramatchen är det viktigt att ni kommer på mötet. F 05 7 maj 0kommentarer
  • Arbetsschema Buster Cup

    Hej alla föräldrar! Nu har vi satt ihop ett arbetsschema för Buster cup. Vi har försökt att se till att alla fått jobba ungefär lika mycket under säsongen därför har några fått dubbelpass. Jag lägger även ut schemat under dokument på våran hemsida på laget.se Jobbschema Buster cup 2018 VI har blivit tilldelade att ha kiosken i idrottshallen på Mora Gymnasium (St:Mikael skolan). De som har första passet på måndagen 30/4 ska ha nyckeln och kassa av F07 på söndagen 29/4 (har numret till den ansvarige så vi får ordna något som passar). Vi ska även under dagen se till att omklädningsrummen och toaletterna ser ok ut och att det finns papper o.s.v. Måndag 30/4 8:00-11:00 Stina O + Elin H. Fylla på kiosken om det behövs, hämtas på Unihoc. 11:00-14:00 Sina O + Elin H 14:00-17:00 Nelly H + Agnes E 17:00-20:00 Clara A + Gabi F 20:00-23:00 Clara A + Gabi F. Vid stängning – kolla av hall, toaletter och omklädningsrum så det ser ok ut. Lämna över nyckel och kassa till Lova A eller Tova K. Stäng när sista matchen är klar. Tisdag 1/5 8:00-11:00 Lova A + Tova K. Fylla på om det behövs, hämtas på Unihoc. 11:00-14:00 Tyra T + Lovisa G 14:00-17:00 Agnes H + Alma G 17:00-20:00 Ida I + Elsa H. Plockar ihop kiosken när sista matchen är klar. Wilma Z hämtar och kör ner grejerna till Unihoc. Tyra E + Märtha D städar toaletter, hall och omklädningsrum. Om ni byter pass med varandra är det bra om ni meddelar Ewa 070-320 33 01 (Märthas mamma) eller Malin 070-232 22 15 (Tyra E:s mamma). F 05 16 apr 0kommentarer
  • Visa fler nyheter