• Arbetsschema F09 Storvretacupen 22/23

    Hej, Nu har vi fått tider till hur vi ska jobba under Storvretacupen. Vi har ansvaret för boendet på Celsiusskolan, in- och utcheckning +frukost+kiosk och en del städ skulle jag tro. Normalt jobbar man två personer i taget men under vissa perioder behöver man vara fler som t.ex. när flest checkar in + frukost + utcheckning och jag återkommer med mer detaljerad info om arbetsuppgifterna när vi får den. Vi har fått ner antalet timmar som vi ska jobba 😊 per barn (hoppas bara att inte cupledningen ändrar sig och ger oss något mer). Vi har 41 st pass att fördela. Passen varierar mellan ca 3-4 timmar. Det som gäller är: 2 st pass/barn Tränare tar 1 pass/barn Schemat för arbetspassen hittar ni via länken nedan. Fyll gärna i så snart ni kan. Om ni inte har fyllt passen innan den 21 december fördelar vi ut resterande passen som finns kvar på de som inte har skrivit upp sig. Som vanligt, om man inte kan arbeta måste man själv hitta en ersättare. Man t.ex. byta med andra lag i andra perioder osv (vi hoppas få kontaktpersoner till de andra lagen snart) Eftersom vi har en skola med övernattning behöver det vara vuxna som bemannar med tanke på säkerheten. Länk: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1LpR_Z6IdK5y33RHpNik5g7UljoFajqsglIn0ZaROA38/edit?usp=sharing Obs! Bemanningsschemat fungerar bäst att fylla i via dator. Tror det var allt för stunden och mer detaljerad info kommer men hör av er om ni funderar på något redan nu, tfn 076-8371860. Trevlig lördag! Med vänlig hälsning Marie Strand, Klaras mamma F-09 3 dec 2022 0kommentarer
  • 25 september matchvärdskap på IFU

    Hej! Som vanligt för den nya innebandysäsongen kommer få vi ett antal olika arbetsuppgifter som ska genomföras för lagets räkning (t ex matchvärdar på IFU, kioskhelg i Storvretahallen och sekretariatet på våra hemmamatcher) Vi har inte fått alla datum ännu för dessa uppgifter och kommer återkomma om det så fort vi vet mer 😊 Matchvärdskap 25 september (herrmatch SSL Storvreta -Växjö) En av arbetsuppgifterna vet vi redan, dvs matchvärdskap söndag den 25 september på IFU. Vi behöver hjälp av 10 st föräldrar och minst 10 tjejer som hjälper till med matchvärdskapet. När? Samling kl 15.30 i entrén till IFU Arena Anmäl föräldrar och barn via denna länk (Funkar bäst att fylla i via dator. Vid problem skriv i gästboken om ni eller tjejerna kan delta eller kontakta mig så lägger jag in er i dokumentet, tfn 076-837 18 60) Arbetsuppgifterna: Försäljning av 50/50-lotter Sex stycken fanbärare Supportershopen Storvretakiosken (vid behov) Vi blir mottagna av en representant från arrangemangskommittén. Lagen ska innan ankomst till IFU ha bestämt vilka spelare som ska vara fanbärare och vara iklädda sina Storvretakläder (Varje arbetande förälder får en fribiljett till grundserien. Fribiljetterna gäller inte matcherna mot Falun och Hagunda.) Hör gärna av er om ni har frågor, Med vänlig hälsning Marie Strand, Klaras mamma F-09 8 sep 2022 0kommentarer
  • Storvretacupen är inställd!

    Hej, Cupledningen har meddelat att man efter dialog med både smittskyddsenheten i Region Uppsala, Folkhälsomyndigheten, Polisen, Uppsala kommun och Riksidrottsförbundet kommit fram till att det är omöjligt att genomföra cupen. Tråkigt för barnen men kanske inte ett helt oväntat beslut med tanke på det osäkra läget. Det får bli nya tag med cuper och innebandy längre fram helt enkelt! Får passa på att tacka för så fin uppslutning ändå från er alla med att försöka lösa våra arbetsuppgifter kring cupen och istället passa på att önska er alla en riktigt God Jul och Gott Nytt år 🎅🎄! Med vänlig hälsning Marie Strand F09 F-09 21 dec 2021 1kommentar
  • Arbetsschema 27-29 dec Storvretacupen

    Hej! Nu är tiderna för hur vi ska bemanna Gränbyskolan klara för 27-29 dec. Vi behöver ta två pass/familj. Viktigt att alla ställer upp. Anmäl er via länken: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1_T1ZZhioBWi_hEDsT0MATG8WVICVgdpbYlSmEmzp_Ww/edit?usp=sharing Som jag skrev tidigare har vi fått hantering av boendelag på Gränbyskolan, det är ca 22 lag som ska sova och få frukost där enligt cupledningen. Våra arbetsuppgifter är: • Bemanningspass dygnet runt där vi städar och håller ordning • checka in lag den 27/12 fr kl 7.00 • utcheckning 29/12 fr kl 10.00 • servera frukost som levereras till skolan 28 samt 29 dec (särskilda pass) • enklare kiosk att bemanna Närmare instruktioner av alla våra arbetsuppgifter kommer fås och framförallt kommer de finnas samlade i en pärm på skolan. Alla som jobbar måste ha läst igenom dem då man kommer till sitt pass. Cupledningen påpekade att det är mycket viktigt att det är vi vuxna som har passen då det handlar om utrymningsregler och att hålla koll på att det bara lagen som har tillträde till skolans lokaler. Vi vet att många är upptagna dessa tider men det är som sagt viktigt att alla ställer upp och jobbar, kan man inte, byt pass och jobba för andra lag och byt med dem osv. Tack för att ni ställer upp! Hälsningar Marie Strand F-09 11 dec 2019 0kommentarer
  • Anmälan matcher!

    Hej! Vill bara påminna er som inte gjort det att gå in och svara på de matcher ert barn kan spela under oktober månad. Datum för anmälan till oktobers matcher går ut redan nu på fredag så att vår matchkallare Jocke ska hinna sätta ihop vilka som spelar de olika matcherna. Sedan fick vi påminnelse från föreningen att påminna de som inte betalat licensavgiften att göra det. Det har med försäkringar att göra!! Med vänlig hälsning, tränarna F09 F-09 2 okt 2019 0kommentarer
  • Visa fler nyheter