Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Borås Bandy
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Borås Bandy.
Borås Bandy
Följ oss för uppdateringar
Igår hade styrelsen sitt andra informationsmöte inför Invigningen och VM matchen på Boda IP den 26 januari.
Denna gången var mötet välbesökt, men fortfarande saknades många och därav kommer här lite information till Er!
Klas gick igenom upplägget under dagen, hålltider i Programmet samt vart våra ideella krafter behövs och hur vi ska jobba. Lagrepresentanterna fick även lite riktlinjer/uppgifter att ta med sina respektive lag gällande Invigningsdagen.
Invigningen kommer gästas av representanter från Borås Kommun och konferencier runt omkring VM matchen kommer Cecilia Andersson, tidigare ordförande i Fritidsförvaltningen vara.
Program i sin helhet hittar man enligt följande:
Menyval - Mer - Dokument - Invigning av Boda IP - Program
Mikael Hellqvist presenterade sig på mötet och kommer under Invigningsdagen vara Säkerhetsansvarig.
Mikael kommer närmast från Villa Lidköping och är säkerhetsansvarig där. Han gick igenom hur vi alla ska tänka och agera runt säkerhets- och sjukvårdsfrågorna.
När det gäller arbetsuppgifterna under dagen för spelare/föräldrar så har jag idag lagt ut ett kioskschema här på laget.se Där ser man när ens lag är ansvarig för kioskverksamheten.
Vi kommer ha en kiosk öppen mellan 08-15 och två kiosker öppna mellan 15-20.
Alla lag (Skridskoskolan, U10, U12 och A Laget) delar på kiosktiderna under dagen.
Om man inte kan stå i kiosken den tid man blivit tilldelad så ansvarar man själv för att byta sin tid inom sitt lag alt. ordna med en ersättare. Schemat kommer även finnas på plats i resp. kiosk under dagen.
Kioskschemat hittar man enligt följande:
Menyval - Mer - Dokument - Invigning av Boda IP - Kioskschema
För den personal som inte bemannar kioskerna (exempelvis Lag-, Domar, Publikvärdar, Mediaansvarig, Parkeringsvakter, Sargvakter m.m) sker samlingen kl 14.00 vid BAIK-stugan.
Där tar säkerhetsansvarige Mikael Hellqvist emot och håller en genomgång samt utpositionering av de olika arbetsuppgifterna. Kl 14.00 kommer även alla (ink. kioskpersonal) få sin ackreditering samt varselvästar m.m som måste bäras inom området.
Vissa föräldrar åtog sig även under mötet att hjälpa föreningen med att ordna prislistor till kiosken, hämta/lämna varor till kiosken, fixa ackrediteringar, låna ut partytält, beställa Swish dekaler, laminera trycksaker m.m
och vi från styrelsen vill tacka dessa vänliga människor på förhand redan nu!
Vi är evigt tacksamma för ert engagemang och utan Er hade inte denna dagen kunnat bli av!
Nu ser vi med spänning fram mot denna historiska dag för Borås Bandy och håller tummarna för att det kommer bli en förtrollad afton!
/Styrelsen
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera